کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حکم معاونت جدیدی در روز انتخاب شهردار

روزنامه بهار , 18 شهريور 1392 ساعت 10:07

گروه جامعه: عباس جدیدوی ، عضو شورای شهر تهران درباره خبر بعضی از سایت‌هایی که مدعی شده‌اند دیروز حکم معاونت برای این وی صادر شده است، گفت: در جریان صدور حکم برای خودم نیستم. هرچند صدور حکم برای یک عضو شورای شهر چیز خاص و عجیبی نیست.


وی با رد تهمت‌ها بر استقلال خودش در شورای شهر تاکید کرد و گفت: امانت‌داری، صداقت و پاسخگویی به مردم مهم‌ترین هدف من در شورای شهر تهران است و تلاش خواهم کرد در جهت احقاق حقوق مردم گام بردارم. وی توضیح داد: این‌که اعضای شورای شهر تهران قرار است در آینده چه کارهایی انجام دهند و چه مسئولیت‌هایی داشته باشند، با من صحبت شده است، این روال در همه دوره‌های شورای شهر تهران وجود داشته است و نکته مبهمی در این‌باره وجود ندارد. همچنان که با بعضی از اعضای شورا در طیف‌های اصلاح‌طلب و محافظه‌کار نیز صحبت شده است. این امر یک مساله عادی، مرسوم و البته غیرسیاسی در شورای شهر است.

این عضو حقوقدان شورای شهر تهران افزود: طبق یک روال مشخص و شفاف با من صحبت شده و مسئولیت‌هایی پیشنهاد شده است. به‌عنوان نمونه معاونت اجرایی و معاونت بازرسی به من پیشنهاد شده است. با توجه به این‌که کارشناس ارشد حقوق قضایی و دانشجوی دکترای حقوق قضایی با گرایش جزا و جرم سیاسی هستم، شخصا معاونت نظارت و بازرسی را برای فعالیتم مناسب‌تر می‌دانم و معتقدم در این جایگاه می‌توانم تاثیرگذارتر باشم. با این وجود تابع تصمیم شورا هستم و هر جایگاهی را برای من مناسب بدانند در همان مسند کار خواهم کرد و تلاش می‌کنم برای شهر و شهروندان موثر باشم. جدیدی با اشاره به این‌که اولویت نخست فعالیت‌هایش در شورا خدمت صادقانه به مردم است و برای خدمت به مردم به شورا آمده، اظهار کرد: قطعا پاسخگوی مردم خواهم بود و تلاش می‌کنم در این دوره برای احقاق حقوق مردم و ادای دین به شهروندان تهرانی کار و تلاش کنم.


کد مطلب: 15745

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15745/حکم-معاونت-جدیدی-روز-انتخاب-شهردار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir