کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عابدزاده:

باید امکانات بهتری داشته باشیم

ایسنا , 16 شهريور 1397 ساعت 12:23

گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: برای داشتن عملکرد بهتر در جام ملت‌های آسیا نیازمند امکانات بهتری هستیم.


امیر عابدزاده بازیکن تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (جمعه)  تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تا الان اردوی خوبی داشتیم و برای بازی با ازبکستان کم کم آماده می‌شویم. امروز هم یک بازی بین خودمان قرار است انجام دهیم و روز به روز شرایط بهتر می‌شود.وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا در جام ملتهای آسیا به او بازی برسد گفت: ما همه به سرمربی خود اعتقاد و اعتماد داریم. من هم خدا را شاکر هستم که عضو تیم ملی هستم و سعی کردم حتی اگر بازی نمی‌کنم انرژی خودم را برای همه بازیکنان بفرستم. ما همه یک هدف را داریم آن هم سربلندی ایران‌مان است و وقتی همه یک هدف را دارند مهم خوشحالی ایران است و ما خیلی خوشحال هستیم که در جام جهانی توانستیم ایران را خوشحال کنیم.

وی درباره شرایط تمرینات تیم ملی ادامه داد: وضعیت تمرینات صد در صد از اینی که هست می‌تواند بهتر باشد وقتی ما رویای بزرگی داریم باید امکانات و طرز تفکر و تلاش‌مان هم به آن سطح برسد. ما دوست داریم که امکانات بهتر باشد. شرایط اردو و وضعیت سرمربی و همه چیز مشخص باشد. ما دوست داریم که در جام ملت‌های آسیا روند بهتری حتی نسبت به جام جهانی داشته باشیم و لازمه این کار این است که امکانات بهتر داشته باشیم و هر روز بهتر باشیم.وی درباره بازی با ازبکستان گفت: صد در صد هر بازی می‌تواند به ما کمک کند. تیم ازبکستان خودش در این رقابت‌ها هست و می‌تواند کمک شایانی به ما کند و سبک بازی این تیم چون آسیایی هست در ادامه راه می‌تواند برای ما مفید باشد.وی درباره پیشنهاد از تاتنهام اظهار کرد: من زیر 18 سال در تاتنهام بودم و الان اینجا بحثش مطرح نیست.


کد مطلب: 159181

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/159181/باید-امکانات-بهتری-داشته-باشیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir