به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۳
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۵۹۲۵

سناتورآمريكايي: مقاله پوتین حال‌به‌هم‌زن بود!

گروه بین الملل: رئیس کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد، هنگامی که مقاله رئیس‌جمهوری روسیه را در رابطه با هشدار به حمله نظامی ‌آمریکا به سوریه خوانده اشتهایش کور شده است.
سناتورآمريكايي: مقاله پوتین حال‌به‌هم‌زن بود!
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز هشدار داد: مداخله نظامی در جنگ داخلی کشورهای خارجی برای ‌آمریکا امری عادی شده است. آیا این مساله به نفع آمریکاست؟ من که شک دارم. میلیون‌ها تن در سراسر جهان آمریکا را نه به عنوان یک نماد دموکراسی بلکه به عنوان کشوری که به زور و اجبار متوسل است می‌شناسند و آمریکا بر اساس شعار معروف یعنی اینکه "شما یا با ما هستید یا علیه ما" ائتلاف‌هایی را تشکیل می‌دهد.

سناتور باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنا گفت: من باید با شما صادق باشم. هنگامی که مقاله پوتین را خواندم بر سر میز شام بودم و حالم به هم خورد. واقعیت این است از اینکه فردی که پیشتر عضو سازمان اطلاعات شوروی سابق (کا.گ.ب) بوده و به ما می‌گوید چه چیزی به نفع کشور ماست و چه چیزی به نفع کشور ما نیست من را نگران می‌کند و همانطور که شما می‌دانید سوالات بسیاری در رابطه با اینکه این پیشنهاد روسیه چقدر جدی است، وجود دارد.
پوتین در چند روز اخیر پیشنهاد داد که سوریه برای جلوگیری از حمله نظامی آمریکا سلاح‌های شیمیایی خود را به سازمان ملل تحویل دهد. باب منندز پیش از پیشنهاد روسیه یکی از حامیان حمله نظامی آمریکا به سوریه بود.
مرجع : ایسنا

مهندس بدمک
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۴:۲۰
چیش حال بهم زنی نیست؟؟ (126419)
مهندس ندمک
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۵۲
اتفاقا من هم حالم از این ریاکاری سناتور آمریکایی بهم خورد و کم مونده بود خراب کنم تو بشقابش. (126527)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۵۴
روسیه از آمریکا بدتر ، آمریکا از روسیه بدتر. هر دو از هم وقیح تر. (126528)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۵۹
زمانیکه آمریکا ییها در مقابل حملات شیمیایی صدام علیه ایران سکوت کردند و تلویحا حمایت هم کردند، حالت بهم نخورد؟ زمانیکه هواپیمای مسافربری ایران را زدند که فقط بالغ بر 40 کودک زیر ده سال از هوطنانت بی گناه کشته شدند و به قاتلش مدال دادند، حالت از آمریکا بهم نخورد؟ آمریکا دیگر چکار باید بکند که حالت از آمریکا بهم بخوره؟ (126531)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۹:۵۷
اینهایی که منفی زدند فلسفه شان چیست؟ از کشتار کودکان ایرانی به دست ناو آمریکایی لذت بردند؟ وای بر شما و ایده های وطن فروشانه تان. (126564)
کامبیز
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۰:۰۰
دوست عزیز حتما شما هم می دانید مهمترین تامین کننده سلاحهای شیمیایی صدام در جنگ همین روسه بوده است و در مقاطع مختلف نظیر S300 و رای در شورای امنیت علیه ایران در موضوع هسته ای و ... بر ضد ما عمل کرده ان. روسها دیگه باید چه کار کنند که شما حالت از اونا به هم بخوره و حداقل اینقدر عاشقشون نباشی!؟ (126567)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۲۶
این که شما برداشت کردید جانب روسیه هستم در عجبم !من حالم از روسیه هم به اندازه آمریکا بهم می خوره و عق می زنم. اما عده ای از هموطنان ما چنان شیفته شعار های دموکراسی خواهانه آمریکا شدند که انگار نه انگار سالها کشور ما عواقب سقوط دولت ملی دکتر مصدق به دست آمریکایی ها را تحمل کرد. البته بد نیست بدانید عمده ترین تامین کننده سلاح های شیمیایی صدام در زمان جنگ آلمان دموکراسی خواه بود. هنوز هم می توانید این مطلب را (چنانچه به زبان آلمانی مسلط باشید) در روزنامه های آلمانی ببینید. حتی اگر به زیان انگلیسی جستجو کنید مطالب زیادی در رابطه با حمایت شیمیایی آلمان از صدام در زمان جنگ علیه ایران پیدا می کنید. بد نیست گزارش زیر عنوان " آمریکا از حملات شیمیای صدام حسین علیه ایران حمایت کرد" را در آدرس ذیل ببینید تا متوجه شوید که آمریکاییها در تبلیغات خود حتی ممکن است ما را فریب دهند.
http://antiwar.com/blog/2013/08/26/us-supported-iraqs-use-of-chemical-weapons-even-as-it-inches-to-war-with-syria-on-lesser-allegations/ (126611)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۴:۴۷
ما رفتار روسیه را در حمله گرجستان و چچن و داغستان و خیلی جاهای دیگر دیده ایم و مطمئن هستم که اگر انها بجای امریکا ابرقدرت بودند الان هیچ کجای دنیا ارامش نداشت (126430)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۰۲
مرده شور بشوره هر دو تا شونو. (126480)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۰۳
بستگی داره سلاح شیمیایی علیه کدوم کشور استفاده بشه!!!!مثلا علیه جوونای ما استفاده شد صدای کسی هم در نیومد. (126482)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۵۰
مگر الان امریکا ابرقدرته (126503)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۴۰
قدرت واقعی خداست.قدرت دهنده هم خداست .دلمون بخواد یا نخواد لات کره ی زمین الان آمریکاست. (126519)
اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۰:۰۰
چطور قدرت مطلق را خداوند می دانی اما هیبتش را به آمریکا می بخشی؟ آنهایی هم که بهت مثبت دادند شک دارم بابت قسمت اول پیامت مثبت داده باشند. (126566)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۲۲
عزیز من قدرت مطلق خداست در این شکی نیست، اما این دلیل میشه داخل زمین ظالم نباشه؟ خوب ظالم هم قدرت داشته که ظلم تونسته بکنه دیگه!
آمریکا قدرت داره اما قدرت مطلق نیست این اصلا تضادی با قدرت خدا نداره! (126607)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۴۴
علی جان صبح شده از خواب پاشو (126524)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۸:۳۶
يعني نمي دوني ؟ هم از نظر اقتصادي هم از نظر نظامي (126550)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۵:۲۴
آقای باب منندز همگان می دانند چه چیزی به نفع شما و کشورتان است.نفع شما و سیاست شما فقط حمایت از امنیت اسرائیل است.

عراق و صدام حسین جنایتکار که سلاح های شیمیایی داشت رو فقط به علت داشتنش به آن حمله نظامی کردید ولی دیگر کشورها که تسلیحات شیمیایی دارند و از آن استفاده کرده اند،رو کاری با آنان نداریدو فقط نظاره گر هستید زیرا که این کشورها امنیت اسرائیل را تامین کرده اند. (126451)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۰۱
با تشکر از بهارنیوز که این نظر من رو منتشر کرد،این نظر ادامه داره
لطفاً به این مطلب گذشته بهار توجه کنید،خودش بازگو کننده همه واقعیت های دردناک و وقایع هولناکی است که در کشور سوریه اتفاق افتاده است و دلیل اینکه چرا جنگ در سوریه تمام نمی شود.
https://www.baharnews.ir/vdcjviev.uqev8zsffu.html (126479)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۵:۲۸
چون امکان داره نظر قبلی من سانسور بشه این نظر رو می گذارم.

دو سال و نیم قتل و کشتار و ویرانی و آوارگی در سوریه و بعد هر دو کشور(آمریکا و روسیه)سکوت کرده اند.

در قضیه بحران سوریه بدون تردید اوباما و آمریکا از روسیه و پوتین بدتر بود و هست چرا که حداقل پوتین ادعای حمایت از حقوق بشر و آزادی و دموکراسی را ندارد اما اوباما و آمریکا بسیار ادعا دارند و دیدیم که کاری نکردند.

چقدر دیدگاه این مدعیان حقوق بشر (غربی ها بخصوص آمریکا)شرمناک است آنجا که استفاده از سلاح های کشتارجمعی را«خط قرمز»می نامند،گویی انگار استفاده از دیگر ادوات قتل و کشتار همانند هواپیماها و موشک ها و بشکه های مواد منفجره«خط قرمز»نیست!!! (126454)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۴۴
بنده آمریکایی نیستم اما اگه آمریکا دخالت بکنه میگین دخالت کرده اگه نکنه میگین سکوت کرده . شما خودتون با خودتون چند چندین؟ اصلاٌ میفهمین چی مینویسین؟ اگه بخاد دخالت کنه بید چکار کنه؟ فقط محکوم کنه؟ اینو که همه میکنن اگه حمله کنه میگین جنگ افروزی میکنه . میگین حتماٌ منافع داره په نه په عاشق چشم ابرویمردم سوریست که هزینه کنه جوناش تو جنگ کشته بشن آخرشم بگن آمریکا جنگ افروزه .یکم به حرفاتون فکر کنید . آمریکا اگه غیر این باشه باید تعجب کنید . مثلاٌ ایران که به لبنان کمک میکنه عاشق چشم ابروشه؟ منافع یکسان دارن همین . همه جا هم همینه . در ضمن این مسائل ساسی کاریه همه سر در نمی ارن. . . . (126523)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۲۹
اگه شوروی بود آمریکا جرات نمیکرد اینقدر لات بازی در بیاره . (126490)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۳۷
اون موقع هر دوتا شون با هم لات بازی می کردن.جنگ سردو که فراموش نکردی؟؟؟؟ (126516)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۲۴
شما یه نگاهی به جنگ ویتنام و افغانستان و دو کره و ... بنداز! (126609)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۴۳
پوتين واقعا پوتينه. بيرونش واكس خورده وتميز درونش ... . (126497)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۸:۰۱
اوباما هم چکمه آهنینه با روکش ورنی براق! (126532)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۰:۰۲
وای چقدر به اوبامایی ها بر خورده! می خندم به ساده اندیشی شما. (126568)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۴۳
هر دو تاشون حال بهم زنن.هر لایک یه مشت تو دهن این دو تا. (126522)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۰:۲۰
هر کشوری به اندازه ی آمریکا قدرت داشت بسیار بدتر رفتار می کرد. . . . (126574)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۲۷
متاسفانه حرف این دوستمون واقعا درسته به جز بعضی استثنا ها در طول تاریخ، هر وقت حکومتی قدرت داشته ظلم پیش گرفته، از شوروی و آمریکا بگیرین حکومت های باستانی....
واقعا انسان ظرفیت قدرت رو نداره... (126612)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۱:۱۲
نه اینکه آمریکا جنایت کم می کنه. (126681)