به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۱۶۱۵۴
دیدار وزیرخارجه انگلیس با روحانی قطعی شد

رييس‌جمهور آمريكا نامه‌نگاری با رييس‌جمهور ايران را تأیید کرد

گروه سياسي: رئیس‌جمهور آمریکا گفت: با رئیس‌جمهور ایران درباره سوریه نامه‌نگاری کرده است.
رييس‌جمهور آمريكا نامه‌نگاری با رييس‌جمهور ايران را تأیید کرد
به گزارش فارس، باراک اوباما، ارسال نامه به حجت‌الاسلام حسن روحانی، را تأیید کرد. وی از تلاشهای سیاسی پوتین برای حل بحران سوریه استقبال کرد ولی در عین حال مخالفت خود را با سخنان وی درباره اینکه مخالفان سوریه حمله شیمیایی در غوطه شرقی را انجام داده‌اند، اعلام کرده است. اسکای نیوز هم گزارش داده رئیس‌جمهور آمریکا از انتقاداتی که درباره نحوه برخوردش با پرونده سوریه متوجه وی می‌شود دفاع کرده است. باراک اوبا گفت: نحوه برخورد ما با موضوع سلاح‌های شیمیایی سوریه به ایران نشان می‌دهد که می‌توان مسئله هسته ایران را از طریق دیپلماسی حل کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس‌جمهور جديد ایران پتانسیل‌های موجود برای حل دیپلماتیک مسئله هسته ای ایران را می‌شناسد.

دیدار وزیرخارجه انگلیس با روحانی قطعی شد


دیدار وزیر امور خارجه انگلیس با دكتر حسن روحانی در حاشیه اجلاس سازمان ملل متحد در نیویورک قطعی شده است. دیدار ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس با رییس‌جمهور اسلامی ایران قطعی شده است. این دیدار به درخواست طرف بریتانیایی و در حاشیه اجلاس سران سازمان ملل متحد در نیویورک انجام خواهد شد. حسن روحانی اوایل هفته آینده برای سفری چند روزه عازم نیویورک مقر سازمان ملل متحد خواهد شد. دیدار با ایرانیان مقیم نیویورک و همچنین گفتگو با چند شبکه بین المللی خبری و دیدار با سران کشورهای حاضر در این اجلاس جزو برنامه های روحانی در این سفر محسوب می شود. پیش از این محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از درخواست مستقیم وزیر امور خارجه بریتانیا برای دیدار با رئیس جمهور کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داده بود.

محمد حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۰۶
ما چاره ای نداریم تا با کشورهای جهان رابطه داشته باشیم آمریکا نیز از این کشورها می باشد.آمریکا ابتدا از حکومتهای استبدادی در خاورمیانه حمایت می کرد تا بتواند بر منافع نفتی آنها از راههای غیر مستقیم سلطه داشته باشد اما مشاهده نمود که حکومتهای استبدادی که دارای ایدئولوژی جهانی هستند برای امنیت آمریکا در دراز مدت خطرناکند مخصوصا کشورهایی که صاحب مغزند در این کشورها به نفع امنیت امریکاست تا حکومتهای دموکرات و مردمی تشکیل شود و آمریکا این موضوع را کاملا احساس کرده است (128382)
جان بر کف احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۱:۴۰
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.روحانی بی خودی دست و پا نزند.احمدی نژاد با اقتدار اوباما را بر زمین زد.آمریکا آب بریزه اونجاش که ...... (128494)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۲:۵۳
شما داری مزاح می کنی یا جدی میگی (128531)
bdbddbdbdbddbd
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۲:۵۳
رو که نیست سنگ پاست خسته نشدید 8سال شعار عدالت دادیدو نتیجه اش رومردم دیدند. (128533)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۲
دوست عزیز! مثل اینکه واقعا آب قطعه! (128547)
جان بر کف مردم و وطن
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۳
جان بر کف عزیز مثل دکتر محمود زیاد فیلم تخیلی میبینی نکنه تو هم مثل دکتر حقوق آنچنانی داری یا 16 میلیارد میاد تو حسابت تا از گرانی ها خبر نداشته باشی و بفهمی که اینها نتیجه خودرای بودن و اهمیت ندادن به کشورهایی مثل آمریکاست
پیشنهاد آخر زیاد فیلم نگاه نکن و بیا تو جامعه و بین مردم تا ببینی چطور زندگی میکنن (128549)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۲۵
همین احمدی نژادی که میگی ملت رو هم زمین زد (128558)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۱۲
چرا اوباما رو برفکی نشون ندادید مثل صدا سیما (128388)
1001
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۱۴
فردا دلار کاهشی (128391)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۳۷
وای به حال دولت اگه بخواد فقط یک قدم از حقوق ملت کوتاه بیاد و مثل دولت خاتمی مواضع ذلیلانه ای داشته باشد. (128405)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۴۹
دوست عزیز ما که تو سایت های شما مثل مشرق و رجانیوز و ... کامنت میذاریم به هیچ وجه منتشر نمیکنن پس شما از اینکه کامنتتان در بهار منتشر میشود لذت ببرید و به دوستانتان در ان سایتها از معرفت و بزرگواری اصلاحطلبان بگوئید (128440)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۵۵
عمو ملت بد بهت منفی داده تا درسی بشه واسه شماها که هی نیاین اینجا ملت ملت کنین (128446)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۵۵
بالا مواضع غیر ذلیلانتونم دیدیم 8 سال مواضع غیر ذلیلانه شما این مملکت رو به فنا که داد هیچی ولی انگار به شما حالی نکرد گردنکشی و لات بازی در روابط بین الملل با جوامع دموکرات جایی نداره !!خاتمی حیثیت ایران و ایرانی رو اعاده کرد و این مملکت رو از شر جنگ خلاص کرد برعکس شما اصولگراها.حقوق ملت یعنی زندگی خوب و با شرافت نه عربده کشی و بیکاریو تحریم و دزدی و فساد و....خدایی از حقوق ملت چی میفهمی تو.وای به حال شما اگه بخواید جلوی کارای دولت سنگ بندازید دیگه گذشت اون دوره ای که کفن میپوشیدیو ول میشدید وسطط خیابون به عربده کشی (128447)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۵۷
واقعا متاسفم برات با این طرز فکرت.نیست الان خیلی تو دنیا عزیز شدیم با مواضع دولت محمود.!!!!!! (128449)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۵۸
برو جمع کن خودتو .شکمت سیره از گرسنه که خبر نداری (128451)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۱:۲۴
برو بابا حال نداری. با این تحریمهای کمر شکن و اقتصاد بی در و پیکر دیگه ملتی باقی نمونده که بخای از حقوقش دفاع کنی. بنده در شرایط کنونی حاضرم دولت آقای روحانی با آمریکا مستقیما مذاکره کنه و مشکلات ارزی و اقتصادی رو حل کنه. (128480)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۲:۵۱
تنها نیستی اکثر مطلق مردم هم همین را می خواهند.

جلیلی و گفتمان او 4 میلیون از 50 میلیون. (128528)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۱:۳۸
منفی نوش (128493)
احمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۲:۰۳
درطول 8سال گذشته که فقط هنر دشمن تراشی کار دولت حاکم بود و این همه مصیبت و بلا برسر فرهنگ و اقتصاد کشور آورد (128508)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۲:۵۰
شما و همفکرانتان در رفراندوم 92 از بیش از 50 میلیون رای 4 میلیون رای آوردید جایگاه تان را بشناسید و این حرفها را فقط در جمع های خودتان بزنید. (128527)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۵
چرا کوته فکرید؟ کدوم حقوق شاید منظورت گرانی و بیکاری تورم و ... به اینا میگی حقوق
تو هم زیاد فیلم تخیلی نگاه میکنی (128552)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۹
بعضی دوستان معنی ذلیل را چگونه استنباط می کنند؟ وضعیت فعلی اقتصادی را ببینید. جایگاه ایران در روابط بین الملل را ببینید.و هزاران مورد دیگر. واقعا تعریف شما از ذلالت چیست؟آیا رویکرد خصمانه به تعاملات بین المللی نشانه استیصال و ذلالت نیست؟ گمان من این است که این نوع رویکرد نشان از ضعف دیپلماتیک دارد. بقول بزرگی سیاست ادامه جنگ با ابزاری دیگر است. و اگر ما چنین توانی را نداشته باشیم نشان از فقر سیاسی ماست. (128556)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۴۰
روحانی باید از وجود اوباما استفاده کنه و مشکلات ایران و امریکا رو حل کنه اگر جمهوریخواهان به قدرت برسن وضعیت بدتر میشه و خطر جنگ هم وجود داره (128406)
hossein
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۴۸
روحانی مچکریم (128409)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۰۹
امنیت ملی کشور ایران و مصالح مردم ایران حکم میکند رابطه ایران و آمریکا بهبود یابد تا کشورکهای خلیج فارس و دیگر کشورهای منطقه از این آب گل الود بیش از این ماهی نگیرند. (128422)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۲۶
بین ایران و آمریکا هیچ مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد و در علم سیاست هیچ کشوری دوست و برادر کشور دیگری نمیتواند باشد و تنها دوست ثابت هر کشور منافعش میباشد سیاست روسیه و امریکا و همه کشورهای دنیا اینگونه است،( البته غیر از سیاست کشور ما که فلسطین محور است )و ما نباید توهم و یا توقع حمایت هیچ کشوری از ایران را داشته باشیم بخاطر همینست که روسیه یا چین حتی یکی از قطعنامه های شورای امنیت در چند سال اخیر بر علیه ایران را وتو نکرده اند و حمایت انها در حد حرف و فقط تعارف بوده ولی حتی بسود کشور بحران زده ای مثل زیمبابه هم وتو کرده اند و اگر تاریخ هم بلد باشیم این روسیه بود که خیلی از قسمتهای ایران را در گذشته از ایران جدا کرد و شوروی هم میخواست بقیه اذربایجان را جدا کند که ایران با حمایت امریکا بصورت التیماتوم به شوروری برای خروج ارتش خود از شمال ایران و سیاست عاقلا نه نخست وزیر وقت توانست جلوی ان فاجعه را بگیرد بنابراین هیچ دلیلی دیپلماتیک برای عدم بهبود روابط ایران و آمریکا وجود ندارد (128426)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۱:۱۲
این اظهار نظر به این خاطره که شما همیشه به این موضوع سیاسی نگاه کردی نه فلسفی و ماهوی. این دو ایدئولوژِ در اکثر سرفصلها هم دیگر رو نقض کرده و یا به مبارزه طلبی دعوت می کنن. مگر اینکه یا ما عقیده رو بفروشی و یا آنها. (128468)
astiran
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۰:۴۹
از اینکه خبر رو ناقص میذارید ازتون شاکی ام
اینم باید مینوشتین (به نقل از دویچه وله) :
اوباما گفت: «فکر می‌کنم ایرانی‌ها می‌فهمند که مناقشه هسته‌ای (با ایران) برای ما مسئله‌ای بسیار بزرگتر از مسئله‌ی سلاح‌‌های شیمیایی سوریه است.»
وی افزود: «یک ایران هسته‌ای، تهدیدی علیه... اسرائیل است، و این امر با منافع کانونی ما اصطکاک بیشتری پیدا می‌کند.» (128441)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۲:۰۸
امیدوارم مناقشات بین المللی بخصوص برای کشور ما یا کشورهای خاورمیانه(موضوع سلاحهای شیمیایی سوریه)به خوبی و خوشی حل و فصل شود،چون فقط مردم هستند که تاوان آن و هزینه های آن را می دهند و سیاستمداران از این موضوعات لطمه ای نمی بینند. (128509)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۰۰
متن نامه منتشر نمیشه؟ (128538)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۳
اون قدیم قدیما،دختر و پسرا یواشکی نامه رد و بدل میکردند.عین اونه!! (128548)