به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۱۶۴۹۳

دستگیری دزدان فرش‌هاي مسجد روستا!

گروه ورزشی: سه تن که اقدام به سرقت اموال یک مسجد کرده بودند، دستگیر شدند.
ماموران پلیس در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و نظارت بر اماکن عمومی و مذهبی در سطح شهرستان فراهان متوجه شدند که عده‌ای اقدام به سرقت اموال یک مسجد در این شهر کرده‌اند. تحقیقات ماموران با توجه به مطالبه ایجاد شده در سطح منطقه با شدت بیشتری پیگیری شد تا اینکه ساعاتی بعد آنان متوجه شدند که سه تن در سرقت از این مسجد مشارکت‌ داشته‌اند که تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد.

سرانجام در حالی که حدود 24 ساعت از وقوع سرقت گذشته بود، سه متهم به سرقت از مسجد در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و بازجویی از آنان در حالی آغاز شد که در ابتدا منکر هرنوع اتهامی بودند، اما پس از رویارویی با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت فرش‌های مسجد یکی از روستاهای اطراف فرمهین معترف شدند.

سرهنگ محمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی فراهان با تایید این خبر گفت: این افراد که اقدام به سرقت سه تخته فرش کرده بودند ساکن اراک بوده و برای انجام سرقت به شهرستان فراهان آمده‌اند که دستگیر شدند. وی با بیان اینکه فرش‌های مسروقه کشف شده به مسجد تحویل داده شدند، گفت: متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
مرجع : ایسنا