به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۱۶۸۵۸

جزئیات گروگانگیری دیشب در مراغه

گروه حوادث: فردی مسلح شب گذشته یک نفر را در پاساژ گنبد مراغه با گلوله کشت و دو نفر دیگر را گروگان گرفت.
جزئیات گروگانگیری دیشب در مراغه
ساعت 20 دیشب در پاساژ گنبد مراغه فردی مسلح، یک نفر به نام «احمد ـ ح» را با گلوله کشت و دو نفر دیگر را گروگان گرفت و فرد گروگانگیر به دنبال کشته شدن فرد آقا و یک خانم را در این مکان به گروگان گرفت. براساس مشاهدات تمام خیابان‌ های منتهی به این مکان بسته بود و نیروهای پلیس و آتش‌ نشانی در مکان حضور گسترده داشتند و مردم نیز در این مکان تجمع کرده بودند. نیروهای ویژه پلیس اعزامی از تبریز به محل گروگانگیری مسلحانه در مراغه رسیده و در محل استقرار یافتند. فردی مسلح که دیشب یک نفر را در پاساژ گنبد مراغه با گلوله کشت از ماموران پلیس لپ‌تاپ خواست؛ این فرد مسلح فرد کشته شده به نام «احمد ـ ح» را با اسلحه کلت کمری از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار داده و وی را کشته بود.

به گفته شاهدان در محل وی در این حادثه یک گلوله را هوایی شلیک کرده و گلوله دیگر را به سمت شخص مورد نظر نشانه رفته و وی را کشته است. فرد مسلح سپس تلاش کرده افرادی را گروگان بگیرد. براساس این گزارش،جنازه فرد کشته شده از داخل پاساژ به خارج انتقال یافت. گروگانگیری مسلحانه در مراغه در نهایت با دخالت نیروهای ویژه پلیس و زخمی و دستگیر شدن گروگانگیر پایان یافت. نیروهای اعزامی ویژه پلیس به محل گروگانگیری مسلحانه مراغه با فرد مسلح درگیر شدند. نیروهای ویژه پلیس با شگرد و عملیات خاص توانستند با زخمی کردن فرد گروگانگیر مسلح به گروگانگیری مسلحانه در این محل پایان دهند. گروگانگیر به بیمارستان انتقال یافته و نیروهای ویژه پلیس و نیروهای امنیتی در داخل پاساژ قرار گرفته اند و اجازه تردد به این محل را نمی‌‌دهند. پلیس اظهار نظر درباره انگیزه، علت حادثه و تعداد گروگان‌ها را منوط به بررسی کامل حادثه کرده است.

گروگانگیر در این حادثه فردی را با ضرب گلوله کشت و بعد از پلیس لپ‌تاپ خواست که لپ‌تا‌پ نیز توسط ماموران در اختیار وی قرار گرفت و سپس نیروهای اعزامی ویژه پلیس وارد عمل شده و با زخمی کردن وی به گروگانگیری پایان دادند
مرجع : مهر

حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۱:۱۶
با سلام . از مسئ.لین سایت خواهشمندم نسبت به جمله بندی و تحریر گزارشات دقت فرمایند . خودتان متن را یکبار دیگر بخوانید !!! واقعا" ویرایشگر شما را میتوان
حرفه ای نامید و با تشکر (134150)
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۲:۳۱
معمولا ماشین واسه فرار میخوان...لبتاب! دوست دارم بدونم انگیزش چی بوده (134202)
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۴:۳۹
من مراغه ای هستم. لپ تاپ را برای ارسال عکس مقتول برای دخترش می خواسته است. (134336)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۵:۱۹
تاثیر گروگان گیری کنیا بر مردم !!!!!
البته فیلم هوش سیاهم بی تاثیر نبوده ! (134379)
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۶:۲۲
یک لحظه فکر کردم این خبر در مورد اون حمله به مر کز خرید در کنیا است، اما بیشتر که خوندم دیدم که مراغه است! حالا سوال اینجاست چرا و با چه هدفی اینکار را انجام داده؟ و چرا اینگونه جنایات در این 8سال افزایش چشمگیری داشته است! کافیه فقط صفحه حوادث روزنامه ها را بخوانید، آیا اینگونه اعمال خلاف هنجار نتیجه 8 سال مدیریت اشتباه اقتصادی احمدی نژاد نیست، آیا نتیجه تورم 40% نیست؟ وقتی ریس جمهور سابق از واژه " آن ممه را لولو برد" استفاده کند، از سایر مردم چه توقعی میتوان داشت. (134436)
ا
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۸:۳۹
این خبر تو سایت من و تو هم اومده بخونید و جمله بندی و ویرایش یاد بگیرید بعد از ماهواره و شبکه های خارجی و مردم گله نکنید. (134557)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۲۲:۲۸
لب تاپ می خواست که تا آمدن یگان ویژه ، با هاش بازی کنه!! (134717)
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۲۳:۴۰
لپ تاپ می خواسته قیمت دلار رو چک کنه ببینه اگه رفته بالا سریع بره بازار بفروشه سود کنه مثل آقای زنجانی که آقای نوربخش بهش دلار میداده. (134751)