به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۶۹۷۶
حدادی: آقای روحانی امید را در من زنده کرد

احسان‌حدادی طلایش‌را به‌روحانی تقدیم‌کرد

گروه ورزشی: نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن که در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافته بود ضمن شکستن رکورد این دوره از بازی‌ها به مدال طلا دست یافت.
احسان‌حدادی طلایش‌را به‌روحانی تقدیم‌کرد
احسان حدادی در رقابتهای پرتاب دیسک بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که امروز در اندونزی جریان داشت با پرتابی به طول ۶۶ متر و سه سانتی‌متر علاوه بر شکستن رکورد این بازی‌ها، قهرمان شد و هفتمین مدال طلای ایران را به دست آورد. در این ماده محمد صمیمی با رکورد ۶۲ متر و ۱۹ سانتی‌متر به مقام دوم دست یافت و نقره گرفت. رکورد قبلی این بازی‌ها ۵۹ متر و ۹۸ سانتی‌متر بود که احسان حدادی آن را جابجا کرد و رکورد تازه‌ای را برای این بازی‌ها ثبت کرد.

حدادی:  آقای روحانی امید را در من زنده کرد
احسان حدادی پس از دستیابی به مدال طلای مسابقات پرتاب دیسک بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: مسابقات خوبی بود که خوشبختانه توانستم به مدال طلا دست یابم. وی در ادامه افزود: امسال مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان برگزار شد اما من در این مسابقات شرکت نکردم. اصلا قرار نبود در مسابقه‌ای شرکت کنم چرا که وعده‌هایی به من داده شده بود که عملی نشد به همین خاطر اعلام کردم در هیچ مسابقه‌ای شرکت نمی‌کنم. خوشبختانه اتفاقی رخ داد و موضوعی پیش آمد که تصمیم گرفتم در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنم.

پرتابگر پرقدرت کشورمان که باید هرچه زودتر در مراسم اهدای مدال شرکت می‌کرد به تسنیم به اندونزی گفت: متاسفانه به من قول‌هایی داده شده بود که هیچ کدام عملی نشد اما خوشبختانه از زمانی که جناب آقای روحانی رئیس‌جمهور شدند مشکلات من برطرف و وعده‌ها هم عملی شده است به همین خاطر به عنوان یکی از افراد حاضر در جامعه ورزش و شخصی که در المپیک به مدال دست پیدا کرده، این مدالم را به آقای روحانی تقدیم می‌کنم.

حدادی در ادامه افزود: آقای روحانی با حضور خود امید و عزم افتخارآفرینی برای کشور عزیزم را در من زنده کرد. من این مدال را به ایشان تقدیم می‌کنم و امیدوارم همچنان برای ایران افتخارآفرین باشم. این پرتابگر کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه یکسری شایعات مطرح شده بود که من دیگر نمی‌خواهم برای کشورم در مسابقه‌ای شرکت کنم اما با حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد این شایعات بی‌اساس است. وی با ابراز امیدواری از این که وزیر ورزش هرچه زودتر مشخص شود گفت: امیدوارم وزیر ورزش هرچه زودتر انتخاب شود و اوضاع ورزش ایران سر و سامان یابد تا در سال‌های آینده من و دیگر ورزشکاران نتایج خوبی برای ایران کسب کنیم. 

حدادی همچنین اظهار داشت: من با ثبت رکورد ۶۶ متر و ۳ سانتی‌متر رکورد بازی‌های کشورهای اسلامی را حدود ۶ متر ارتقا دادم، امیدوارم مشکلات ورزش برطرف شود تا در المپیک بعدی و بازی‌های آسیایی افتخارآفرین باشم. برای من خیلی مهم است که در مسابقات مختلف رکوردها را جابه‌جا کنم و تلاش خود را خواهم کرد تا در مسابقات آسیایی و پیکارهای پیش رو به این مهم دست یابم.

ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۰۹:۵۶
بنده طرفدار آقای روحانی هستم و از اینکه آقای حدادی نیز مدال گرفته اند خوشحالم ولی تقدیم مدال به سیاسیون را نمی پسندم.
خواهشا ورزش را با سیاست پیوند نزنید. ورزش و ورزشکار باید فارغ از سیاست راهش را برود. (135506)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۰:۳۸
سیاست نیست، گفتمان است (135522)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۰:۵۰
حسین رضا زاده... همین چیزی نمیگم (135536)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۱:۵۳
بله کاملا موافقم . (135565)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۴:۵۰
این حرکت بسیار خوب و بجاست. چون همونجور که به دولتمردان بد باید اعتراض کرد باید از سیاستمداران و دولتمردان کاربلد و شایسته هم تقدیر کرد. و چه تقدیری بهتر از تقدیر یک قهرمان محبوب و مردمی.
این کار بهترین انگیزه برای آقای روحانی است تا به اقدامات مثبتشون برای ایران و ایرانی با انگیزه مضاعف ادامه بده و در ضمن صبر و امید و حوصله به مردم بده و نیز تردیدهای مردم رو هم بر طرف کنه در انتخاب راه صحیح (135654)