به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۱۷۰۰۹
مدیرعامل مخابرات استان تهران:

اینترنت «حجمی» به نفع مشترکان است

گروه علمی و فناوری: به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، فروش اینترنت حجمی به نفع کاربران است.
اینترنت «حجمی» به نفع مشترکان است
علیرضا صیدی با بیان این مطلب گفت:‌ آبان ماه سال گذشته سازمان تنظیم مقررات مصوبه‌ای را ابلاغ کرد که به موجب آن لازم بود شرکت مخابرات ایران اینترنت خود را به صورت حجمی به کاربران واگذار کند. ما نیز براساس مصوبه بررسی‌های لازم را انجام دادیم اما لازم بود که ارائه این سرویس به گونه‌ای باشد که قیمت و کیفیت آن مناسب باشد، به همین دلیل ما از روی اصل مشتری مداری اجرای طرح را برای مدتی به تعویق انداختیم تا تجهیزات لازم برای اجرای مناسب آن فراهم شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران بیان کرد: قطعا کیفیت اینترنت حجمی به مراتب بهتر از اینترنت نامحدود است؛ زیرا در اینترنت نامحدود ما به نسبت 1 به 10 پهنای باند را به اشتراک می‌گذاریم. اما در اینترنت حجمی نسبت 1 به 8 را برای مشترکان در نظر می‌گیریم. فروش سرویس حجمی اینترنت مخابرات در استان البرز آغاز شده و در آینده نزدیک در استان تهران هم عملیاتی خواهد شد. صیدی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها مشترکان قدیمی می‌توانند با همان تعرفه‌ها از اینترنت نامحدود که امکان اشتراک 1 به 10 را دارد، استفاده کنند. مشترکان جدید هم در صورتی که بخواهند، می‌توانند از اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک 1 به 8 استفاده کنند و در این میان اگر کاربری علاقه‌مند به دریافت اینترنت حجمی هم باشد؛ پس از ارائه این سرویس می‌تواند با تعرفه‌های تعیین شده این سرویس را دریافت کند.

وی افزود: البته ما تا زمانی که حتی یک مشترک هم داشته باشیم واگذاری اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک 1 به 10 را ادامه خواهیم داد. مخابرات استان تهران در چهاردهمین نمایشگاه تلکام سرویس‌هایی از جمله، تلویزیون اینترنتی (IPTV)، عرضه گیم و آموزش و خرید از راه دور را ارائه می‌کند. در حال حاضر طرح IPTV به صورت پایلوت در برخی نقاط اجرایی شده که در حال حاضر برای این طرح تعرفه 10 هزار تومانی برای هر ماه تعیین شده است. زمانی که این طرح به صورت گسترده عملیاتی شود قطعا شرکت مخابرات براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل مخابرات استان تهران افزود: اکنون شرکت مخابرات استان تهران 450 هزار مشترک فعال دارد و امیدوار است در آینده علاوه بر افزایش تعداد مشترکان بسته‌های ارزش افزوده و اینترنت پر سرعت را نیز به این کاربران عرضه کند. صیدی در پاسخ به پایین بودن کیفیت برخی خدمات مخابرات از جمله اینترنت، گفت: مطمئن باشید دل ما از شما بیشتر می‌سوزد چرا که اگر مشتری ما راضی نباشد دیگر ما به درآمد نخواهیم رسید به این دلیل تلاش داریم که به گونه‌ای کار کنیم که مشترکان ناراضی ما راضی و مشترکان راضی ما وفادار شوند.
مرجع : نود آی سی تی

آرسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۶:۴۹
در هرصورت ما با اینترنت محدود و نامحدود سرعتمون فاجعه هست...
منفعت ما نابودی مخابرات و سپردن به بخش خصوصی است...

چون شما باعث گرانی هستید... (135725)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۳:۳۸
اینترنت حجمی شرکتی من با سرعت 1مگ هست و در ساعت 2تا 8صبح رایگانه کل روز که پولی هست سرعتش یه مقدار از 1مگ کم تره ولی شب که میشه موقع رایگان بودنش سرعتش به 128میرسه و جالب اینکه راس ساعت 2شب تا 3/5 کلا قطعه که نتوننم مصرف کنم .این پول حلاله؟! (136134)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۷:۰۴
اینرنت حجمی، مفت، گرونه. (135738)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۳:۴۰
یه ضرب المثل هست که میگه کسی که نظر داده به محل نظر دادنش برمیگرده (136136)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۲:۰۴
باورتون نميشه کاربران من خودم ترافيکم تموم شده ولي ميتونم برم به يکي از سايت ها مفتي بازي دانلود ميکنم.زياد مطمئن نيستم که مفتي است يا نه ولي 2 بار زنگ زدم به 1899 گفت مفتيه باورتون ميشه من 200 گيگ دانلود کردم؟
حالا فرض کنيد مفتي نباشه حدود 10 مليون پول تلفن مياد. (135854)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۳:۳۹
خب عادرسشو بده ما هم بریم (136135)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۳:۴۲
٠٠٠٠٠ه. چون نمیخواهند مردم به باسرعت به تبادل اطلاعات بپردازند. (135902)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۳:۰۴
اقای محترم شما هر از چند گاهی یک بامبول جور میکنید که جلو سرعت واشاعه ارتباطات را بگیرید ماکه هرچه پهنای باندبیشتری میخریم شما از آن طرف ترافیک را بیشر میکنید ونرخ را بالامیبریدتا جلوپیشرفت را بگیرید وبدانید که این حرکات تان مخفی وفراموش نمیشود . (136126)