به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۱۷۰۲۳۱
جام ملت‌های آسیا - امارات؛

ویتنام با شکست اردن لقب شگفتی‌ساز را ربود

گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ویتنام در ضربات پنالتی اردن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شد.
ویتنام با شکست اردن لقب شگفتی‌ساز را ربود
تیم‌های ملی فوتبال اردن و ویتنام در روز اول بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) به قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند، که این بازی در وقت قانونی به تساوی یک - یک انجامید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
براساس این گزارش، بهاء عبدالرحمان سلیمان (40) برای ویتنام و کانگ فونگ انگوینگ (51) برای ویتنام، زننده گل‌های این بازی بودند. در وقت‌های اضافه نیز، توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی اردن - ویتنام باشد. در ضیافت پنالتی‌ها ویتنام با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافت. در ضربات پنالتی برای ویتنام کوئه انگوک های، دو هانگ دونگ، لونگ ژوانگ ترونگ و بو تین دونگ گلزنی کردند و تران مین وونگ پنالتی‌اش را خراب کرد. برای اردن نیز بهاء عبدالرحمان و احمد العرسان موفق به گلزنی شدند، اما بهاء سیف و احمد سیف ضربه‌ خود را از دست دادند تا ویتنام در ضربات پنالتی 4 بر 2 پیروز شود. ویتنام یکی از حریفان ایران در گروه D هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا بود که به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. اردن نیز در گروهی که استرالیا حضور داشت، با هفت امتیاز صدرنشین شده بود.