کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خانم كوثري منبعد افاضه نفرماييد، لطفا!

اظهارات و گزارشگري مشكوك باران كوثري!

7 مهر 1392 ساعت 15:19


گروه سياسي: باران كوثري بازيگر سينما و فرزند جهانگير كوثري (مجري ورزشي سابق تلويزيون) و رخشان بني اعتماد (كارگردان) با شبكه فارسي بي بي سي مصاحبه‌اي كرده كه سراسر كذب است.
وي در اين مصاحبه گفته است: «وقتی به پاویون فرودگاه مهرآباد رسیدم، مخالفان روحانی را دیدم که خیلی منظم ایستاده بودند و شعار علیه آمریکا می‌دادند. مساله مهم این است که مخالفان واقعا به کسی توهین نکردند»!!!
اظهارات بي پايه كوثري در حاليست، كه اين افراد خودسر شنيع‌ترين كلمات را عليه آقاي روحاني بكار برده و حتي به خودروي او حمله ور شدند. حال چگونه اين خانم بازيگر از متانت اين افراد خودسر سخن مي‌گويد و از آن مهمتر اين موضوع را آزادانه و به صورت تصويري به بي بي سي منتقل مي‌كند، قابل تامل است!

گفتنی است در حالی که صبح دیروز دکتر روحانی از سفر نیویورک به کشور بازگشت، برخی از طرفداران ايشان در فرودگاه مهرآباد به استقبال رئیس جمهور رفتند که باران کوثری از بازیگران سینما و تلويزیون هم در میان استقبال کنندگان بود اما جالبتر اينكه اظهارات كذب باران کوثری، سند سايت‌ها و خبرگزاری اصولگرايان برای اثبات ادب و متانت مخالفان روحانی شد به گونه‌اي كه با استناد به مصاحبه وي با بی بی سی فارسی، كه از متانت مخالفان روحانی در فرودگاه خبر داده بود، اظهارات وي را پوشش كامل داده و اصلا و ابدا و مثل هميشه به اشكال قانوني و احتمالا شرعي مصاحبه او با بي بي سي هم توجه و اعتنايي نكردند!

در همين راستا، به باران کوثری و امثال ايشان دوستانه سفارش مي‌كنيم قرار نيست حالا به هر دليلي! شما همه فن حريف هم باشيد، از بازيگري در سينما تا گزارشگري شبكه‌هاي خبري آن هم در حوزه سياسي. لذا همواره سعي كنيد در حيطه تخصص خود فعاليت كنيد تا اينگونه ناشيانه، سوژه ديگران نشويد.


کد مطلب: 17159

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/17159/اظهارات-گزارشگري-مشكوك-باران-كوثري

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir