به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۷۲۰۹

امیدواری به بهبوداوضاع قمردر عقرب تلویزیون

گروه فرهنگ و هنر: کارگردان سریال «نون خامه‌ای» که از دی ماه سال گذشته به دلیل کمبود بودجه‌، تولید سریالش متوقف شده است، درباره‌ی رفتن رییس سازمان صدا وسیما به مجلس و امکان حل مشکل کمبود بودجه تلویزیون، گفت: امیدوارم مجلس به اوضاع قمر در عقرب تلویزیون کمک کند.
امیدواری به بهبوداوضاع قمردر عقرب تلویزیون
کاظم راست‌گفتار بیان کرد: رفتن رییس سازمان صداوسیما به مجلس و حل مساله بودجه، بستگی به این دارد که ببینیم آیا مجلس بودجه سازمان را تامین می‌کند؟ وی افزود: من متعجبم که چرا صداوسیما بودجه ندارد‌؛ شاید در دولت قبلی اینگونه بوده و سعی می‌کردند عامدانه از فعالیت‌های تلویزیون جلوگیری کنند، ولی الان که دولت تدبیر و امید است. این کارگردان ضمن بیان اینکه دو سال بر روی پروژه‌ی «نون خامه‌ای» کار کردند و تعداد زیادی از بازیگران و عوامل با این پروژه قرارداد بسته بودند، درباره‌ی اینکه آیا امید دارد که با کمک مجلس به حل مساله‌ی بودجه، ساخت «نون خامه‌ای» از سرگرفته شود؟ گفت: ما با تدبیر و امید به دنیا آمدیم‌، امیدوارم این اتفاق بیفتد،‌ چون در حال حاضر انرژی همه افرادی که با نیروی زیادی به این پروژه آمدند، قطع شده؛ ضمن اینکه از نظر اقتصادی هم وصل به این پروژه بودند. راست گفتار در پایان متذکر شد: گاهی مدیران انگار یادشان می‌رود که تولید یکسری از پروژه‌ها متوقف شده است.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۰:۵۵
تمام وقت در حال پخش آگهی بازرگانی عمو ضرغامی بازم میگه بودجه نداریم؟ (138462)
z
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۱:۰۱
خدایا صدا و سیما رو ثروتمند کن . به خاطر همه ...
هم مخاطبینش، هم کارکنانش.آمین (138465)
دكتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۱:۳۶
بله ديگه، وقتي رسانه ميلي به طرف يك گرايش خاص حركت مي‌كنه و بي طرفي و حمايت از مردم خود را فراموش مي‌كند، معلوم است كه تبليغات كمتري به اين رسانه سپرده مي‌شود، پس درآمد زايي كمتري خواهد داشت.متأسفم. (138500)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۱:۴۴
بابا اينقدر اين سازمان بي در و پيكره و اينقدر توش دزدي هاي كلان ميشه كه بايدم كسري بياره . به لطف جناب عزت خان ديگه عزتي براي سازمان صدا و سيما نمونده كه مردم هم كه اصلا برنامه هاي صدا و سيماي ضرغامي را نگاه نمي كنند همه ديگه ماهواره مي بينن (138510)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۲:۳۰
تا وقتیکه صدا و سیما از حکومت مستقل نشه درست نمیشه خرجش هم براحتی میتونه در بیاره (138549)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۲:۳۹
جوری تیتر زدین فکر کردم ضرغامی داره میره از صدا و سیما! (138562)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۳:۰۶
مثل رسانه های مغرض حرف میزنی
طرف ندونه فکر میکنه تا شب تلویزیون منحل شده (138592)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۲۷
ببخشید دوستان میشه بگید صدا و سیما چیه؟
همون ماهوارس؟ (138838)