کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای پاداش به فوتبالیست‌های میلیاردر

حاتم‌بخشي‌قالیباف از جیب خود يا بيت‌المال؟

10 مهر 1392 ساعت 21:58


گروه ورزشي- رسانه‌ها: سايت نامه‌نيوز، نوشت: روز گذشته محمدباقر قالیباف شهردار تهران به تمرین استقلال رفت تا پیش از بازی با سئول به نماینده ایران روحیه دهد. بی شک اقدام شهردار تهران قابل تقدیر است – هر چند بسیاری از ورزشکاران رشته های دیگر همیشه دلخورند از عدم حضور مسئولان عالی رتبه در اردوها و تمرینات – اما قولی به استقلالی ها داد که اعتراض هایی را در پی داشت.

قالیباف تاکید کرد در صورتی که بازیکنان استقلال بتوانند با شکست سئول به فینال لیگ قهرمانان راه یابند، هر کدام یک دستگاه آپارتمان پاداش خواهند گرفت. این در حالی است که ورزشکاران دیگر رشته ها که بارها پرچم پرافتخار ایران را در میادین مهم بین المللی به اهتزاز در می آورند همواره از عدم توجه و پاداش هایی که در خور شان آنها نیست گلایه دارند. جای دوری نمی رویم. کاروان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی نایب قهرمان شد و به ورزشکارانی که مدال طلا گرفتند 500، دارندگان مدال نقره 300 و نفرات سوم 200 دلار پاداش اختصاص یافت!

کشتی گیران ایران اخیرا با درخشش در مسابقات جهانی بار دیگر ایران را سربلند کردند اما خبری از آپارتمان و مجوز واردات خودرو نشد و به چند سکه بسنده کردند. همین چند روز پیش بود که علی اکبری قهرمان کشتی فرنگی جهان افشا کرد که جایزه قهرمانی جهان در سال 2010(150 سکه) را هنوز دریافت نکرده است! قرار بود به قهرمانان بازی های آسیایی گوانگجو یک دستگاه آپارتمان اهدا شود ولی اتفاقی رخ نداد چراکه قهرمانان پس از پیگیری متوجه شدند که قرار است مسکن مهر به آنها تعلق بگیرد و البته باید بخشی از مبلغ اولیه را نیز خودشان پرداخت کنند!

در چنین شرایطی هیچ عجیب نیست که قهرمانان ایران سر از کشورهای دیگر مثل آذربایجان درآورند. مشخص نیست شهردار تهران چطور به این نتیجه رسیده که باید برای فوتبالیست هایی که قراردادهای میلیاردی منعقد می کنند باز هم هزینه شود و آپارتمان بگیرند، آن هم نه برای قهرمانی در آسیا که تنها برای حضور در بازی پایانی. آیا آقای شهرار قائل به حمایت از سایر تیم های ورزشی هم هست که همچون فوتبال در معرض رسانه ها قرار نمی‌گیرند؟  و سوال اصلی اینجاست که جناب قالیباف برای اهدای این پاداش گرانبها روی جیب خود حساب کرده یا پول بیت المال!


کد مطلب: 17388

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/17388/حاتم-بخشي-قالیباف-جیب-خود-بيت-المال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir