به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۱۷۴۳۷

نتانیاهو به روحانی: ما ساده لوح نیستیم!

گروه بين‌الملل: نخست وزیر اسرائیل، خطاب به رييس‌جمهور كشورمان گفت اسرائیل را به بازی نگیرد و تاکید کرد که برنامه غنی سازی اورانیوم ایران باید به طور کامل برچیده شود!
نتانیاهو به روحانی: ما ساده لوح نیستیم!
بنیامین نتانیاهو، در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: در نطقش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ایران و مردم این کشور موضع گیری نکرده است که بلکه حملات لفظی او متوجه حكومت جمهوری اسلامی بوده است. او در پاسخ به این سوال که چرا به حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در مورد حل و فصل مناقشه هسته‌ای خوش‌بین نیست، گفت که تصمیم‌گیر اصلی در ایران، رهبر جمهوری اسلامی است. نتانیاهو گفت: یران از خط قرمزی که او در سخنرانی قبلی او در سازمان ملل تعیین کرده عبور نکرده است.

به دنبال سفر حسن‌ روحانی به نیویورک و مذاکرات وزیران خارجه ایران و گروه ۱+۵ خوش‌بینی‌های بسیاری درباره حل بن‌بست هسته‌ای ایران به وجود آمده است. نتانیاهو گفت که علاقه دارد مناقشه هسته‌ای ایران از طریق دیپلماتیک حل و فصل شود اما این راه حل بايد دیپلماتیک واقعی باشد نه جعلی.

او در پاسخ به این که منظورش از یک راه حل حقیقی چیست گفت:‌ برچیده شدن کامل توانایی ایران برای تولید سلاح هسته‌ای. آنها اگر به دنبال انرژی غیرنظامی هستند به غنی سازی احتیاجی ندارند. ایران می‌گوید بنا به قوانین بین‌المللی حق دارد چرخه سوخت هسته‌ای را در خاک خود توسعه دهد. مقام‌های ایرانی همچنین بارها اسرائیل را به داشتن زرادخانه هسته‌ای متهم کرده‌اند. نتانیاهو در پیامی مستقیم به آقاي روحانی گفت که اسرائیل را به بازی نگیرد و خطاب به او گفت: ما ساده لوح نیستیم!

۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۸:۵۱
بشین جوجه، ما اگه هم کاری بکنیم برای خودمان است نه برای اسرائیل، هرچند من خودم به شخصه منافع کشورم رو به همه چیز ترجیح میدهم و دوست دارم مسئولین هم فقط و فقط به فکر پیشرفت ایران باشند و بس ولی شما ها هم کم موذی نیستید. (140867)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۸:۵۳
ساده لوح نیستی ولی پررو و قصاب هستی! (140868)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۰۰
ما هم ساده الوح نیستیم! پس در این زمینه اشتراک نظر داریم! (140872)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۰۹
رییس جمهور من از من جدا نیست.توی خون خوار غلط کردی در موردش اظهار نظر کردی.غلط می کنی در مورد ایرانیا اظهار وجود می کنی. (140875)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۱۷
مه تراود نور و سگ عو عو کند.از کوزه همان برون تراود که در اوست. (140877)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۲۲
نتانیاهو به روحانی: ما ساده لوح نیستیم!
روحانی :
اصلن کی با تو حرف زده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (140880)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۳۲
نتان یابو با آن همه سابقه جنگ و جنایت و ساخت بمب اتمی ، خجالت باید بکشه .
البته فعلا از رفتن احمدی ناراحته و زده سیم آخر! (140882)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۴۸
آقایی که 200بمب اتمی داری ما هم جنگ طلب نیستیم (140890)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۷
وقتی اقای روحانی در امریکا اعلام میکند که در ایران مردم در استفاده از ماهواره ازاد هستند و در فردای ان روز در ایران با تانک به جنگ ماهواره میروند خب دنیا هم حرفهای نتانیاهو را باور میکند که ببینید اینها به همه دروغ میگویند هر حرفی که میزنند خلاف ان عمل میکنند (140908)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۳:۱۸
کی گفت آزادن؟؟؟؟گفت غیر قانونی هست ولی همه جا هم هست (141023)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۳:۳۲
تو هم از اب گل الود ماهی بگیر 4 روز بعد هم اوباما گزینه نظامی رو می زاره روی میز (141032)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۰:۵۴
این حرفها فقط و فقط نشانه عجز آنها در مقابل دیپلماسی درست ایران است. (140917)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۱:۱۸
این یه نفر که به همه ی کامنتا منفی می ده می تونه خود نتانیاهوِ باشه، میاد بازتاب حرفاشو تو ایران می خونه ، خوشش نیاد منفی می ده:)) (140937)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۹:۵۷
ه فیلترینگ نبود میفهمیدیم بر چه اساس داره منفی میده. (141200)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۲:۰۵
اینم فیلمی شده ها واسه خودش! (140972)