کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمهوری اسلامی آزادی‌های فراواني وجود دارد

غرضي:درجامعه‌‌آزاد پرتاب‌لنگه‌کفش طبیعی‌است!

12 مهر 1392 ساعت 10:36

گروه سياسي: محمد غرضی٬ نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: در جامعه‌ای که آزادی‌های فراوانی وجود دارد پرتاب کفش‌، تخم‌مرغ و مطرح کردن حرف‌های نامربوط خیلی طبیعی به نظر می‌آید اما کسانی که لنگه کفش به طرف مخالف خود پرتاب می‌کنند «منطقشان وجه اجتماعی لازم را پیدا نکرده است.»


این فعال سیاسی در گفتگو با ايسنا با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در مراسم استقبال از رییس جمهور گفت: من در آنجا حضور نداشتم، ولی شنیده‌ام که عده‌ای در آن مراسم شعار مرگ بر آمریکا سر داده‌اند. این‌ها حرف نامربوطی نزدند و تنها شایعه شده بود که یک فرد از بین آنها کفشی به سمت رییس جمهور پرتاب کرده است که در روزهای گذشته مساله این کفش نیز مشخص شد.

غرضی با بیان این‌که باید به مخالفان اجازه داد که حرف خود را بیان کنند، ادامه داد: باید آنها‌یی که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا سر دهند بتوانند این شعار را فریاد بزنند و آنها‌یی که قصد دارند به واسطه اتفاقات اخیر از آقای رییس جمهور تشکر کنند نیز این فرصت را پیدا کنند. اینگونه عمل کردن خیلی بهتر از این است که ما با سنگ‌پراکنی‌های مختلف مواجه شویم. وی با بیان این‌که حرف زدن هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد: چنانچه آزادی به این مفهوم است که هرکس می‌تواند حرف خود را بیان کند پس باید حرف‌ها را زد.

این فعال سیاسی در پایان ضمن کم‌اهمیت دانستن اتفاقاتی که در مراسم استقبال از رییس جمهور در فرودگاه اتفاق افتاده است، گفت: اکنون باید به جای پرداختن به چنین مسائل خرد و ناچیزی به حماسه 24 خرداد ماه توجه کنیم. یکی از دلایلی که باعث شد من در این انتخابات به عنوان یک کاندیدا شرکت کنم این بود که قبل از 24 خرداد ماه اکثریت تفکرشان بر این بود که کسی پای صندوق‌های رای حضور پیدا نمی‌کند. بسیاری از صحاب‌امتیازهای سیاسی در کشور نیز هیچگاه گمان نمی‌کردند که بیش از 37 میلیون نفر پای صندوق‌های رای بیایند، ولی ما مشاهده کردیم که در این حماسه بزرگ مردم حضور یافتند و رای‌های خود ر ا به صندوق‌ ریختند ما باید همواره به این حماسه‌های بزرگ توجه داشته باشیم.


کد مطلب: 17456

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/17456/غرضي-درجامعه-آزاد-پرتاب-لنگه-کفش-طبیعی-است

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir