به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۱۷۵۵۹۹

امیر آریازند: با تهمت و دروغ، من را خائن خواندند

گروه سیاسی: ایرنا نوشت: «امیر آریازند» سرپرست برج میلاد تهران روز چهارشنبه نسبت به مطالبی که طی روزهای اخیر پیرامون وی در برخی رسانه ها منتشر شده است واکنش نشان داد و اعلام کرد: برخی افراد نامم را در فهرست ارسال کنندگان نامه به ترامپ گذاشتند و مرا خائن خواندند.  وی در توضیح خود به این مطالب اعلام کرده است: بنا داشتم به توصیه قرآن از کنار هجمه‌ها بگذرم ولی حجم انبوه، تیر تهمت و دروغ که به سویم روا داشته اند وادارم کرد روزه سکوت را بشکنم.
 
وی ادامه داد: در تاریخ یک مهر سال 1392 و در آستانه سفر رئیس جمهوری وقت به سازمان ملل، نامه‌ای خطاب به اوباما منتشر شد که در نامه یاد شده علاوه بر درخواست لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملّت ایران، به وی گوشزد شد فرصت بازی برد-برد برای هر دو کشور را از دست ندهد؛ در ذیل نامه، اسم 511 روشنفکر و فعال سیاسی و مدنی به چشم می خورد. آریازند در ادامه افزود: نامه دیگری سال‌ها بعد در دوره ترامپ با امضای 55 نفر که عمدتا از خارج نشینان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند خطاب به وی نوشته شد. موضوع نامه دوم افزایش تحریم ها علیه ایران بود که نام مرا از پای نامه اول و محتوا را از نامه دوم برداشتند و جار زدند که چه نشسته‌اید که خائن به ملّت پست گرفت.

سرپرست برج میلاد خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که بیش از یک سال پیش مسئولیت کلیدی قائم مقامی معاونت برنامه ریزی شهرداری و با حفظ سمت سرپرستی اداره کل برنامه و بودجه و ریاست دبیرخانه تدوین برنامه سوم شهر تهران را عهده دار بوده‌ام، اما همه این هیاهوها از زمانی آغاز شد که مسئولیت سرپرستی برج میلاد به بنده محول شد. وی ادامه داد: هر چند ناگفته پیداست که این ماجرا و هیاهو یک برخورد از پیش برنامه ریزی شده است، اما مجدد ضمن اعلام برائت از کلیه مفاد منتشر شده، حق پیگیری قانونی با اشخاصی که موجبات تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا به اینجانب را فراهم آوردند محفوظ می‌دانم. آریازند اواخر سال گذشته از سوی «محمدرضا جوادی یگانه» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به عنوان سرپرست برج میلاد تهران منصوب شد.
برچسب ها: برج میلاد تهران