به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۱۷۵۶۸۹
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

دشمنی آمریکا با سپاه افتخار ما است

گروه سیاسی: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند، افتخار می‌کنیم.
سردار محمدحسین سپهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: دشمنان همواره به اقتدار جمهوری اسلامی و رهبری آن اعتراف کرده اند چرا که این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و اقتدار آیت‌الله خامنه‌ای، نقشه‌ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است. جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز نیز به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند، افتخار می کنیم، آمریکا خباثت و نهایت دشمنی خود را با تروریست خواندن سپاه نشان داد. وی اظهار کرد: نیروهای سپاه، فرزندان و سربازان مخلص انقلاب هستند و همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند. ما آمریکا را شیطان و کفر مجسم می‌دانیم و در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر همه دشمنان ایستاده‌ایم.
 
وی گفت: در طول چهل سال، بیشترین هجمه‌ها از سوی دشمنان علیه ولایت فقیه، ملت ایران و سپاه وارد شده است. آمریکا از نیروها و اندیشه‌های انقلابی در وحشت است و جنگ روانی و رسانه ای او نیز به دلیل همین وحشت و هراس است. سپاه نماد اقتدار بخشی به روحانیت، رهبری و نظام و مستضعفان و خار چشم آمریکا و مستکبران است. سپاه با سازش و عادی سازی روابط با دشمنان و کفار مخالف است و مبارزه با مستکبران را وظیفه خود می‌داند. سپاه پاسداران همواره در عرصه‌های سازندگی و میان بلایای طبیعی و یا غیر طبیعی به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده و در قالب گروه‌های جهادی خدمات زیادی را انجام داده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در طول 200 سال قبل در حدود 70 درصد از خاک ایران در قالب تفاهم نامه توسط افراد نالایق از دست رفت در حالی که به پشتوانه مردم و سپاه در طول دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد. شکست دشمن با همه امکانات در جنگ تحمیلی علیه ایران،خشم آمریکا علیه سپاه را دوچندان کرد. امروز نیز آمریکا با هزینه میلیاردها دلار در منطقه و عراق و افغانستان شکست سختی را تجربه کرده است. وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد فشار برای تحمیل برجام‌های موشکی به ایران بود و تضعیف قدرت موشکی، پهپادی و نظامی ایران را به وسیله برجام دنبال می‌کرد ولی با تدبیر مقام معظم رهبری در این توطئه نیز شکست خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جنگ بین تمدنی اسلامی و غرب موجب شکست آمریکا شده است از این رو درصدد ایجاد اختلاف های مذهبی است اما نیروهای سپاهی و بسیجی تمامی معادلات آنها را بر هم زدند. وی بیان کرد: ایران اسلامی با فرهنگ و تمدن و گفتمان انقلابی خود دنیا را تسخیر می کند و پرچم ناب محمدی را در دنیا به اهتزار در می‌آورد.