به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۱۷۶۴۰
با انتقاد از مایلی‌کهن:

رویانیان: آقای مسلمان چرا دروغ می‌گویی؟

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آن آدم مسلمانی که پیشکسوت پرسپولیس هم هست، چگونه دروغ می‌گوید که ما ۵۰ میلیارد هزینه کرده‌ایم؟
رویانیان: آقای مسلمان چرا دروغ می‌گویی؟
محمد رویانیان در خصوص حضورش در مراسم گلریزان امروز اظهار داشت: این یک کار خیر بود و ما هم وظیفه خودمان دانستیم که در این مراسم شرکت کنیم. من از ماهیت این مراسم خبر نداشتم و چون یک کار خیر بود شرکت کردم. وی با اشاره به حضورش در این مراسم، افزود: ما باید به افراد معتاد به چشم بیمار نگاه کنیم و نباید آنها از جامعه طرد شوند. از زمانی که وارد ورزش شده‌ام ارتباط نزدیکی با مردم دارم و فاصله‌ام کمتر شده است. قبل از این هم شغلم طوری بود که با مردم در ارتباط بودم اما اکنون نزدیک‌ترم و با کارهای پهلوانانه که بسیار هم ارزشمند است در ارتباطم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه چقدر در مراسم گلریزان کمک کرده است، گفت: در این مراسم مادر خرج ما علی دایی بود و نمی‌دانم چه مبلغی کمک شده است. رویانیان درخصوص صحبت‌های مایلی‌کهن که گفته 50 میلیارد تومان هزینه این فصل پرسپولیس بوده است، خاطرنشان کرد: مگر ما پرسپولیسِ بارسلونا هستیم که بخواهیم 50 میلیارد تومان هزینه داشته باشیم؟ اگر اینقدر پول داشتیم یک ورزشگاه اختصاصی می‌ساختیم و زیرساخت‌های باشگاه را درست می‌کردیم.

وی افزود: آن آدم مسلمانی که پیشکسوت پرسپولیس هم هست، چگونه این دروغ را می‌گوید که ما بخواهیم خرج چند سال را در یک سال هزینه کنیم؟ متاسفانه چند پیشکسوت ما سر از استقلال در آورده‌اند و صحبت‌های‌شان در حمایت از استقلال است. مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خودش هم پیش از این بارها از استقلال کمک کرده و چگونه از پیشکسوتان ایراد می‌گیرد اظهار داشت: من بحثم مدیرعاملی است و باید به مدیریت تیم رقیب رسم جوانمردی را بیاموزم. پیشکسوتان که بحث‌شان مدیریتی و رقابتی نیست که بخواهند این حرف‌ها را بزنند. به نظرم درست نبود که این حرف‌های ناشایست و غیرحقیقی را به پرسپولیس نسبت دهند.
مرجع : تسنیم

محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۲۲:۴۹
سردار و دوست داریم
یه سپاهیه با صفا (142641)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۲۲:۵۶
دروغ که نمیگه ؛ تو راهور هم از این خرج ها می کردی!!! (142650)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۲۳:۲۸
تو خوبی آقای رویانیان!!! (142677)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۰۰:۳۶
سردار عزیز

ما پشت شماییم و حمایتت می کنیم (142718)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۰۷:۲۹
سردار جون از خودروهای بی کیفیت هوو که زحمت وارد کردنشون رو از چین کشیدین ، چه خبر ؟؟؟ (142768)