به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۱۷۸۶۱

طیبی رییس جهاد دانشگاهی شد

گروه فرهنگي: دکتر حمیدرضا طیبی، با کسب 8 رای از میان 9 رای هیات امنای جهاد دانشگاهی،‌ به عنوان رییس این نهاد انتخاب شد.
طیبی رییس جهاد دانشگاهی شد
به گزارش ایسنا، هیات امنای جهاد دانشگاهی در جلسه امروز خود پس از بررسی برنامه‌ نامزدهای تصدی ریاست این نهاد شامل دکتر طیبی، دکتر یادگاری،‌ دکتر منتظری‌، دکتر ایمانی خوشخو و دکتر شمسیان، دکتر حمیدرضا طیبی را به عنوان گزینه نهایی و جایگزین دکتر یادگاری انتخاب کرد.

قادر آشنا، عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی و از اعضای حاضر در جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا ضمن تبریک به دکتر طیبی، گزینه منتخب هیات‌امنای جهاد دانشگاهی برای ریاست این نهاد، از بلوغ فکری،‌فرهنگی و سیاسی اعضای جهاد دانشگاهی در روند گزینش نامزد نهایی ریاست این نهاد، قدردانی کرد و گفت: تمام نامزدهای مطرح برنامه‌های بسیار غنی و خوبی ارائه کردند و همه آنها شایستگی ریاست جهاد دانشگاهی را داشتند.

وی تفاوت رای‌گیری این دوره از انتخاب ریاست‌ جهاد دانشگاهی توسط هیات امنا را ارائه برنامه توسط تمام نامزدها و حضور آنها در جلسه هیات امنا دانست و درباره اولویت‌های خانواده جهاد دانشگاهی نسبت به انتخاب ریاست این نهاد گفت: جهاد دانشگاهی بسیار معتقد به انتخاب رییس این نهاد از میان خود جهاد دانشگاهی بوده و همچنین تاکید داشت که فرد منتخب از اجماع بالای هیات امنا برخوردار باشد. آشنا تصریح کرد: رییس جهاد دانشگاهی باید توان هدایت درست این نهاد علمی دانشگاهی و تحقیقاتی را داشته باشد و از همه ظرفیت‌های این نهاد در تمام فرصت‌ها استفاده کند.

اعضای حاضر در جلسه امروز هیات امنای جهاد دانشگاهی شامل حجت الا‌سلام و المسلمین محمدیان،‌ نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها، دکتر نوبخت ، معاون رییس‌جمهور، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی، دکتر توفیقی،‌ سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر یادگاری،‌ رییس پیشین جهاد دانشگاهی،‌ دکتر شاهوردی،‌عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی،‌ دکتر قاضی مغربی‌، معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی و عضو هیات امنا و قادر آشنا عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی بودند.

امین
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۲:۰۵
سند اصلاح طلب بودن رییس جدید جهاد دانشگاهی
http://www.jahannews.com/vdch-mnq.23n6idftt2.html (144530)
عضوجهاددانشگاهی لرستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۱:۰۸
جهاددانشگاهی وابسته به هیچ جریانی نیست امااحمدی نژادآنراتحت سیطره دولت اوردونابودش کرد.
مدیرانی به جهادآمدندکه 2بارنام این نهادپویای علمی رانشنیده بودن .
ماهمه خوشحالیم بیشتربرای بیرون رفتن نیروهای ناشایست که فقط خودش به خودش رایی داده بودالبته برایمان فرقی نداره کی رییس بشودفقط عضواین نهادباشدوباسردوگرم آن آشناباشد.امادکترطیبی که هم امتحانش راپس داده وهم انسان اندیشمندوفکوری است راحمایت کرده وکمک خواهیم کرد. (144610)