به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۷۹۹۵

زمزمه جدایی جلیلی از مصباح و جبهه‌پایداری

گروه سياسي: برخی از فعالان و رسانه‌های اصولگرا از تصمیم سعید جلیلی٬ نامزد یازدهمین دور انتخابات سال ۹۲ برای جدایی از گروه موسوم به «پایداری» و تشکیل حزبی جدید گزارش می‌دهند.
زمزمه جدایی جلیلی از مصباح و جبهه‌پایداری
وحيد فياضي، عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس در گفتگو با آريا درباره تشکيل حزب از سوي سعيد جليلي گفت: اگر سعيد جليلي حزب تشکيل دهد از جبهه پايداري جدا مي شود. وي تاکيد کرد: راي سعيد جليلي از جبهه پايداري فراتر است. در واقع بخشي از آراي جليلي از جبهه پايداري بود. بحث مقاومت که الان هم بر آن تاکيد مي‌شود از شعارهاي آقاي جليلي بوده است و اين شعار و شعارهاي ديگر آرايي را به سبد راي ايشان ريخت.

اين نماينده مجلس اظهار داشت: احزاب در کشور توفيق چنداني ندارند حتي احزاب که نمايندگان خود را به حاکميت مي رساندند تاکنون قوي نبوده اند البته اگر آقاي جليلي يا هر کس ديگري بخواهد حزب تشکيل دهد اقدام خوبي است. تشکيل حزب کار قشنگي است و مي‌تواند در آينده اين افراد اثرگذار باشد. وي تشکيل حزب را نقطه شروع خوبي براي جليلي دانست و گفت: 4ميليون رايي که جليلي داشت مي‌تواند در موفقيت حزب ايشان اثرگذار باشد و لايه هاي بيشتري در اطراف وي جمع شوند.

فياضي اظهار داشت: موفقيت يک حزب به عملکرد حاکميتي باز مي گردد که در راس کار قرار مي گيرد در واقع اگر عملکرد آقاي روحاني خوب باشد ممکن است ميل ماندن ايشان در حاکميت مثبت خواهد بود اما اگر غير از اين باشد موقعيت خوبي براي رقباي آقاي روحاني ايجاد خواهد کرد. اين در حاليست كه حميد رسايي، نماينده گروه پايداري در مجلس، خبر تشکيل حزب از سوي سعيد جليلي را رد کرد و گفته كه چنين خبري صحت ندارد و تا جايي که بنده مي دانم ايشان به دنبال حزب نيست.
گفتني اينكه در محافل سياسي، جدايي جليلي از گروه پايداري، ضربه‌ و انشعابي بين افراطيون ارزيابي مي‌شود.

مهرداد
Netherlands
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۹:۳۶
آخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه . (145524)
جيگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۸:۲۴
بايد همه طرفداراى روحانى بعد از انتخابات ميريختن تو خيابون از جليلى حمايت ميكردن
تا اين جليلى رو هم ميگرفتن حصر كنن (145766)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۹:۳۷
شما اجازه بده مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی و اصلاح طلبا اجازه عضو گیری داشته باشند می بینی چه توفیقی حاصل می شه (145525)
تحلیلگر ارشد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۹:۴۶
چه با حزب چه بی حزب ، تندروها جایی در آینده سیاسی ایران ندارند (145529)
کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۰:۰۳
فکر کرده که عددی شده و از طرفی این امامزاده هم برایش معجزه ای نداشته لذا می خواهد خود را در وضعیت جدیدی امتحان کند . (145533)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۰:۱۶
حتما" چماق بدستا و لنگه کفش پرونا ائتلاف میکنن! (145538)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۳:۰۹
راي سعيد جليلي از جبهه پايداري فراتر است!!!!
یعنی پایداری چقدر رای داره که 8 سال حکومت کرد؟ (145661)