به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۸۲۵۲
رقابت LGباشرکتهای سونی و سامسونگ

انتقال‌کلیدهای‌اصلی‌به پشت گوشی‌ال‌جی

گروه علمی وفناوری: LG G2 ، یک تفاوت بارز با گوشی‌های رقیب خود دارد! آن‌هم قرارداشتن دکمه‌های خاموش و روشن در پشت گوشی است.
انتقال‌کلیدهای‌اصلی‌به پشت گوشی‌ال‌جی
آخرین مدل گوشی شرکت ال جی به نام G2 قرار است از نظر قیمتی رقیب گوشی xperia z سونی و Galexy S۴ سامسونگ باشد. اما بارزترین تفاوت آن با رقبا، این است که اولین گوشی هوشمندی است که هیچ کلیدی در کنار ندارد. شرکت کره‌ای ال جی به تازگی آخرین مدل از گوشی تلفن همراه خود را به نام G۲ به بازار عرضه کرده است. این گوشی قرار است از نظر قیمتی رقیب گوشی xperia z شرکت سونی و Galexy S۴ شرکت سامسونگ باشد اما بارزترین تفاوت این گوشی با مدل‌های مشابه، این است که این مدل اولین گوشی هوشمندی است که هیچ کلیدی در کنار گوشی ندارد.

ال جی در این محصول، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه و کلید تنظیم صدا را در پشت گوشی قرار داده است. توجیه این شرکت کره‌ای برای تغییر مکان کلیدها، این بوده که در هنگام مکالمه انگشت اشاره پشت گوشی قرار می‌گیرد و در نتیجه اگر در حین مکالمه کم و زیاد کردن کردن صدا با انگشت اشاره انجام شود، راحت تر و امکان به زمین افتادن گوشی کمتر است.

همچنین با فشار ممتد روی کلیدهای تنظیم صدا، قابلیت QuickMemoTM (نوشتن یادداشت) و دوربین فعال می‌شود. در این محصول با زدن دوبار ضربه آرام روی صفحه‌ نمایش، گوشی روشن می‌شود.آخرین مدل گوشی شرکت ال‌جی،‌ دارای پردازنده ۲.۲۶ گیگاهرتز دو هسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ ۸۰۰، صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی Full HD، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، رم ۲ گیگابایتی، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل با OIS و دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسل، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر و سیستم عامل اندروید Jelly Bean ۴.۲.۲ است.