به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۸۴۰۴

مخالفت با‌استفاده از تصاویر‌آیت‌الله‌سیستانی

گروه بين الملل: مرجع عالیقدر شیعیان ضمن اعلام مخالفتش با نصب تصاویر وی در ادارات دولتی و اماکن عمومی از مردم عراق خواست تا برای پایان دادن به خشونت‌ها با دستگاه‌ امنیتی همکاری کنند.
مخالفت با‌استفاده از تصاویر‌آیت‌الله‌سیستانی
دفتر آیت الله العظمی سید علی سیستانی، در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای استانداری نجف اعلام کرد که آیت الله سیستانی با استفاده از تصاویر وی بر دیوارهای اماکن و ادارات دولتی و نیز برخی از خیابان‌ها و معابر عمومی مخالف است. در این بیانیه آمده است که آیت الله سیستانی هرگز از این مساله رضایت نداشته و تاکید دارد که تصاویر وی در اماکن عمومی یا ادارات دولتی استفاده نشود.
در همین حال، عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت الله سیستانی از همه مردم عراق خواست تا برای پایان دادن به عملیات مسلحانه و اقدامات خشونت‌آمیز در این کشور با نیروهای امنیتی همکاری کنند. وی گفت: عملیات تروریستی امروز در عراق به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و مدارس و گروه‌های علمی را هدف قرار داده است و اقداماتی که هدفی جز مبارزه با آموزش و تعلیم و گسترش فضای رعب و وحشت میان مردم عراق دنبال نمی‌کند. لذا از شهروندان عراقی می‌خواهیم که همکاری کامل را با نیروهای امنیتی در تمامی مناطق برای متوقف شدن این خشونت‌ها به عمل آورند.

پرواز
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۲:۴۹
انشااتته این عمل همه گیر شود (149275)
سعید
United Arab Emirates
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۱۲
درود بر آیت الله سیستانی (149312)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۵
چرا بعضی از مراجع تقلید اجازه نمیدن ازشون عکس برداری بشه؟ همین ایت الله سیستانی 7ساله که ازش تصویر جدیدی منتشر نشده! (149347)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۶
بله این است نماد سیره امامان شیعه.درود بر شرف آیت الله (149350)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۴:۴۴
درودبربزرگترين مرجع جهان تشيع آيت الله سيستاني!!

كاش همه متواضع و شهرت گريز بودند!!
مثل آقاي سيستاني وآقاي بهجت و آقا مجتبي تهراني!! (149384)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۵:۱۸
بله خود بینی و خود ستایی کار مردان خدا نیست .درخت هر چه پربارتر باشهافتاده تره .یا تبل هرچی تو خالی تر باشه صداش بیشتره .ایت الله سیستانی نیازی نداره براش تبلیغ کنن و بیخود و بیجهت بزگش کنن چون واقعا مرد بزرگیه. (149408)
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۵:۴۷
آين بزرگان حس خود بزرگ بيني ندارند.....البته بعضي بزرگان ممكن است اين حس را داشته باشند يا ديگران براي آنها اين امر را مشتبه كنندوخلط مبحث پيش بيايد (149424)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۱۵:۵۳
درضمن گفته بودن هنگام بردن نامشان ازهیچ گونه پیشوند یاپسوندی استفاده نشود. (149426)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۱:۰۸
بسیار دوستشون دارم. آرزوی طول عمر دارم برای آیت الله. (149734)