به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۱۸۴۳۵
هفته هشتم لیگ برتر انگلیس

ناکامی مویس و شاگردانش در اولدترافورد

گروه ورزشی: در شبی که شیاطین سرخ در خانه خود مقابل ساوتهمپتون تن به تساوی دادند، تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی با برتری مقابل حریفان خود صدر جدول لیگ برتر را در اختیار گرفتند.
ناکامی مویس و شاگردانش در اولدترافورد
هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس  با انجام چند دیدار پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای نوریچ‌سیتی بود. توپچی‌های لندن که فصل جدید رقابت‌های لیگ را فوق‌العاده شروع کرده‌اند، موفق شدند 4 بر یک میهمان خود را شکست دهند. برای آرسنال در این دیدار جک ویلشر (دقیقه 18)، مسعوت اوزیل (دقایق 58 و 88) و آرون رمزی (دقیقه 83) گلزنی کردند و تنها گل نوریچ را جاناتان هاوسون (دقیقه 70) به ثمر رساند. شاگردان آرسن ونگر با این پیروزی 19 امتیازی شدند و صدرنشینی این رقابت‌ها را از آن خود کردند. در سویی دیگر چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف کاردیف‌سیتی رفت. شاگردان ژوزه مورینیو که به روزهای اوج خود بازگشته‌اند هم با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست یافتند و به رده دوم جدول صعود کردند.

آبی‌پوشان لندنی در این دیدار توسط ادن ازار (دقایق 33 و 83)، ساموئل اتوئو (دقیقه 66) و اسکار (دقیقه 78) موفق به گشودن دروازه حریف شدند و تنها گل کاردیف تازه صعود کرده را جردن موچ (دقیقه 10) به ثمر رساند. منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی هم در اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. برای شیاطین سرخ در این دیدار روبین فن‌پرسی (دقیقه 26) گلزنی کرد و رژان لاورن (دقیقه 89) کار را برای ساوتهمپتون به تساوی کشاند.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج زیر رقم خورد:
* اورتون2- هال‌سیتی یک
* استوک‌سیتی صفر- وست‌برومویچ صفر
* سوانزی 4- ساندرلند صفر

در جدول رده‌بندی آرسنال با 19 امتیاز صدرنشین است، چلسی با 17 امتیاز (تفاضل گل 9+) و لیورپول با 17 امتیاز (تفاضل گل 6+) به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند. منچستریونایتد هم با 11 امتیاز در رده هشتم جای دارد.