کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نعیمه اشراقی: من هرگز چنین کاری نکردم

خرازی نوشته‌اش را در باره نوه امام اصلاح كرد

28 مهر 1392 ساعت 15:33

گروه سياسي: صادق خرازی پس از انتشار یادداشت تندش در انتقاد از اظهارات منسوب به نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوکش از تماس اشراقی با وی خبر داد و نوشت كه نوه امام راحل گفته كه: هرگز بخودم اجازه نمی‌دهم چنین جسارتی آن هم من که نوه حضرت امام هستم به امام و آرمان‌های امام و شهیدانمان بکنم.


سفیر سابق ايران در فرانسه و معاون ستاد تبلیغات جنگ در دوران دفاع مقدس در صفحه فیسبوکش نوشت: لحظاتی قبل خانوم نعیمه اشراقی با من تماس گرفتند و گفتند: من هرگز چنین کاری نکردم و با فیس‌بوک و نام جعلی دیگری این اقدام صورت گرفته است و همچنین تاکید کردند برادر همسرم که فرزند مرحوم آیت الله طاهری اصفهانی است از شهدا و خانواده همسرم نیز از خاندان معظم شهدا هستند و من خاک کف پای شهیدانم و هرگز بخودم اجازه نمی‌دهم چنین جسارتی آن هم من که نوه حضرت امام هستم به امام و آرمان‌های امام و شهیدانمان بکنم.

با توضیحاتی که سرکار نعیمه خانوم اشراقی دادند وظیفه شرعی و اخلاقی من است که حمل بر صحت کنم و توضیحات ایشان را بر هر نکته ای دیگری رجحان دهم! امیدوارم همه ما پاسدار فضیلت ها و آرمان شهیدانمان باشیم و خود را متعهد بدانیم که شهیدانمان سرچشمه بزرگواری و وحدت ملت ایران هستند. همه ما با هر دیدگاهی و هر مذهبی و ایمانی نمی توانیم نسبت به کسانی که با خون خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و همچنین خانواده های ایشان که با شرف وعزت مقاومت وابستادگی وصبوری کردند بی تفاوت باشیم.

خرازی پیش از این در یادداشت خود نوشته بود:

بنام خدای شهیدان
هم حال جسمی من بهم ریخته و هم حال روحی ام! جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران ودوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب می کنند طی دو روز گذشته با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانم نعیمه اشراقی بیان می کردند. برخی بخاطر نسبت خانوادگی و برخی بخاطر ارتباطاتم، با من تماس می گرفتند و به شدت از اهانت به ناموس شهیدان که ناموس ملت بزرگ ایران هستند، گلایه می کردند.

من نمی فهمم که چرا عده ایی اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود، حضرت امام را له میکنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند. فرزند یکی از شهیدان والا تبار این سرزمین می گفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت می کرد حتما چند سالی برایش حبس می بریدند، من اگر چه علاقه ای به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر ودیدگاهی ندارم، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ اثار امام بجای آنکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام ره برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری، برای خود محبوبیت خلق کنند.

این مرکز بایست نخست نسبت به خودی ها و رفتار وسکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه های سیاسی! این اتفاق خیانت به امام (ره) جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له، از آن اوست. دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند، هیچ می دانیم بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام باعث شد تا بدخواهان و فرصت طلبان از اصلاحات سوء استفاده کنند؟ امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک وخالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند، و بزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی وجدی بگیرند.


کد مطلب: 18487

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18487/خرازی-نوشته-اش-باره-نوه-امام-اصلاح-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir