به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۸۵۲۵
ادعای جدید نتانیاهو درباره ايران:

سوریه را ایران اداره می کند نه اسد!

گروه بين​الملل:​ نخست وزیر اسرائيل که در هفته های اخیر به دلیل توافق ایران و غرب برای حل موضوع هسته ای، آرام و قرار نداشته و در گفتگو با اغلب رهبران کشورهای اروپایی تلاش کرده تا آنها را از نزدیک شدن به تهران برحذر دارد، در جدیدترین اظهارات بی اساس خود مدعی شده است :" این ایران است که سوریه را اداره می کند نه بشار اسد."
سوریه را ایران اداره می کند نه اسد!
 "بنیامین نتانیاهو" در ادامه اظهارات خود علیه ایران ادعا کرد : فکر نمی کنم در سوریه اسد در قدرت باشد بلکه به نظر من ایران در این کشور قدرت را در دست دارد. زیر اساسا سوریه تحت الحمایه ایران است و حزب الله لبنان به نمایندگی از ایران با دشمنان بشار اسد مبارزه می کند.به گزارش جروزالیم پست، نتانیاهو که با شبکه ان بی سی مصاحبه می کرد در ادامه مدعی شد : در واقع این حزب الله است که ارتش سوریه را شکل داده و برای اسد در حال مبارزه است.بنیامین نتانیاهو در ادامه از آمریکا خواست تا پیش از مطمئن شدن درباره توقف کامل برنامه هسته ای ایران، از لغو تحریم های موجود علیه تهران خودداری کند.در همین رابطه "جک لئو" وزیر خزانه داری آمریکا، نیز در مصاحبه با همین شبکه خبری اعلام کرد در شرایط فعلی صحبت کردن از لغو تحریم های ایران زودهنگام است.

نتانیاهو طی هفته گذشته نیز در گفتگو با رهبران اروپایی از آنها خواسته بود تا از لغو و یا کاهش تحریم های ابران خودداری کنند.ادعاهای واهی نتانیاهو علیه ایران و سوریه و حزب الله در حالی است که همکاری رژیم صهیونیستی با تروریستهای مسلح در سوریه ابعاد جدی تری به خود گرفته است و تا کنون دهها تروریست مجروح در بیمارستهای رژیم صهیونیستی درمان شده است و حمایتهای این رژیم از گروههای تروریستی همچنان ادامه دارد.
مرجع : مهر

فریبرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۹:۳۲
من نمیدونم!این نتانیاهو هیچ مشکل یا دغدغه دیگه ای نداره که دست از سر کچل ما بر نمیداره؟؟!! (151126)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۹:۴۴
سلام:
خدائيش اين نتانياهو از حزب الله حسابي مي ترسد! نترس برو نقاشيتو بكش وخوب رنگ آميزي كن اين دفعه شكل يك توپ را بكش وبارنگ قرمز رنگ آميزي كن . آفرين بچه خوبي باش توكار بزرگترها دخالت نكن (151128)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۹:۴۴
یه روز خوبی ها بر بدی ها پیروز می شه! (151129)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۹:۴۹
مگه دروغ گفته؟ (151131)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۹:۵۷
مسئولین خودمان هم که انکار نمی کنند . (151135)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۱۲
دوکلمه حرف حساب. (151140)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۰۲
یعنی الان آمریکا، خودتون اداره نمیکنید؟ دیگه این حرفای بی ربط نگو. (151189)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۰۶
آدم های دروغگو هم ممکن است یک بار راست بگویند (151191)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۱۸
راست که میگه ولی این اطلاعات رو از داخل مملکت میگیره. از همونایی که کامنت میزارن مرگ بر اسرائیل و افراطیون. بس است فیلم بازی کردن (151357)
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۹:۱۷
میگن حرف راست رو یاباید از بچه شنید یا از دیونه (151564)