به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۸۶۱۸

علي دايي: جام حذفي را مي‌خواهيم

گروه ورزشی: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تلاش مي‌کنيم در ليگ برتر جايگاه مناسبي به دست آوريم و در جام حذفي هم براي کسب عنوان قهرماني تلاش خواهيم کرد.
علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با پديده مشهد در جام حذفي گفت: مطمئنم هيچکدام از بازي‌هاي ما آسان نيست. فردا هم بازي سختي خواهيم داشت. بازي با تيم‌هاي ليگ يکي سخت‌تر از ليگ برتري هست زيرا ما از تيم‌هاي ليگ برتري شناخت داريم اما از تيم‌هالي ليگ يکي شناختي نداريم. ،وي ادامه داد:‌ بازي با چنين تيم‌هايي که شايد در طول فصل فقط يکبار شانس بازي پخش مستقيم دارند سخت است زيرا آنها مي‌خواهند خودشان را نشان بدهند و شايستگي‌شان را ثابت کنند. آنها مي‌خواهند از همه چيز مايه بگذارند و ما هم سعي مي‌کنيم در اين بازي پيروز شويم و به مرحله بعد صعود کنيم.

دايي تصريح کرد: در ليگ برتر مي‌خواهيم جايگاه خوبي به دست آوريم و در جام حذفي نيز در حد اعلايش به قهرماني برسيم. ان‌شاءلله بتوانيم خوب بازي کنيم و خواسته طرفداران‌مان را برآورده کنيم. وي در مورد اينکه فردا محروم هست يا نه و بحث استعفاي رويانيان چقدر روي بازي بازيکنان تأثير مي‌گذارد گفت: مطمئناً اين مسائل تأثيرگذار است. البته من خودم هم نمي‌دانم که فردا مي‌توانم روي نيمکت بنشينم يا نمي‌توانم. کسي چيزي به من نگفته‌ است از دست من هم در مورد اين مسائل کاري بر نمي‌آيد هرچه قانون مي‌گويد بايد گوش کنيم.

تمرکز بازيکنان ما ممکن است تحت تأثير اين مسائل قرار بگيرد اما از لحاظ فوتبالي بازيکنان ما کاملاً عاقل هستند و از آنها خواسته‌ام که اين مسائل را در بازي دخالت ندهند. مطمئناً آنها نيز غيرت دارند و با وجود همه مسائل سعي و تلاش‌شان را بيشتر مي‌کنند تا از اين مراحل سخت بگذريم. همه اين اتفاقات در فوتبال رخ مي‌دهد و بايد با آنها بسازيم اما مطمئن باشيد بازيکنانم از اصلي که به آن باور دارند دور نمي‌شوند و با قدرت کار خود را دنبال مي‌کنند.

وي در مورد بازيکنان مصدوم پرسپوليس گفت: خوشبختانه بازيکن مصدوم نداريم و يکي دو بازيکن ما مشکل کوچکي دارند که بايد ببينيم از چه کساني مي‌توانيم بيشتر استفاده کنيم. خبرنگاران در نشست خبري از پرسيدن سؤالهاي حاشيه‌اي خودداري کردند و ترجيح دادند فقط در مورد مسائل فني با سرمربي تيم پرسپوليس صحبت کنند که اين مسئله باعث تعجب علي دايي هم شد.