به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۱۸۷۹۶
چه کسانی از آرامش کشور ضرر می‌کنند؟

بی‌تدبیری سوال برانگیز در روز عید غدير

گروه سياسي: شکی نیست که برخی از آرامش در کشور و تلطیف فضای سیاسی خوشحال نیستند. همدلی و امیدی که پس از خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه بر اتمسفر سیاست کشور حاکم شده بود ظاهرا عده قلیلی را نگران کرده تا بار دیگر به پشتوانه حامیان قدرتمند خود جو را به هم بریزند و برای امنیتی کردن فضا دستاویز داشته باشند.

فرزندان مهندس موسوي و زهرا رهنورد
به گزارش خبرگزاری تدبیر، آزادی جالب توجه زندانیان سیاسی در یکی دو ماه گذشته حال به هر منطقی از سوی قوه محترم قضاییه اتفاق مبارکی بود که امیدها را برای بهبود هر چه بیشتر تعامل منطقی و آرام سیاسی در کشور بیشتر کرد. اما در روزی که حتی شایعه رفع حصر سبب سرخوشی و آرامش عده ای گشته بود چرا باید بهانه و خوراک خبری رسانه های آن سوی آب فراهم شود و در فضای مجازی اتمسفر سنگین و پر از استفهام و گلایه ای به سبب این رخداد بر پا شود.

روایتی که از سوی دختران میرحسین موسوی درباره برخورد با ایشان در روز عید غدیر و پس از ملاقات با پدر مادر محصورشان، مطرح شده مصداق بارز بی تدبیری است. هر چند که باید منتظر روایت نهادهای مربوط و ذی ربط در این باب ماند اما ضابطین امنیتی که برای چنین موقعیت حساسی انتخاب می شوند باید از هر نظر توجیه و از سعه صدر و آرامش کافی برخوردار باشند.

هر چه هست بی تدبیری و ندانم کاری هر کسی در برخورد با این موقعیت های خاص سبب شادی دشمنان ایران و به راه افتادن جو خبری منفی علیه کشوری است که با رویکرد تازه اش در حوزه دیپلماسی تلاش می کند نگاه دنیا را به خود تغییر دهد و اجماع جهانی را بشکند و تحریم های ناعادلانه را کمرنگ کند.

حال در این میان و به صورت کاملا تصادفی! از یک سو جو تبلیغاتی سنگینی برای تخطئه دیپلماسی دولت تدبیر و امید با بیلبوردهای هدفمند به راه افتاده و از دیگر سو برخورد خشن یک مامور باعث راه افتادن جو رسانه ای بیهوده و بی فایده علیه کشورمان می شود. به واقع طرح این سوال بی جاست که چه کسانی از آرامش در این کشور ضرر می‌کنند؟

حامد
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۱۹
کاش یکی میگفت منطق پشت این چند کار چیه :
1- ادامه ی حصر میر و شیخ.
2- ادامه ی فیلتر بودن فیسبوک.
3- رد شدن با تانک از روی ماهواره ها!
4- بیلبورد های سداقت آمریکا!

بابا ما بخوایم اینها تموم بشه چه راهکار قانونی ای داریم؟ (154074)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۱۳
یکی می شه بگه چی شده ؟ چی کار کردن با دختران میرحسین؟ (154176)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۰۷
عزيزان چرا منفي داديد ، خب واقعا نمي دونم چي شده ، خب يكي توضيح بده. (154473)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۳۲
صداقت را با صاد می نویسند (154197)
حامد
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۲
شدم نوزده ... :) (154320)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۵۰
هرگونه برخورد با این متحجرین پشتوانه مردمی می خواد تا مردم اعتراضی نداشته باشند آش همین آشه کاسه هم همین کاسه (154516)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۵
چرا آقای روحانی سکوت کرده اند . پس شعارهای تبلیغاتی ایشان فقط برای رای گرفتن بود . به عنوان رییس جمهور باید موضعش را در باره این رفتار زشت ماموران با دختران محترم میر حسین عزیز مشخص کنه و اگر این کار رو نکنه از فردا من به عنوان یک مخالف سرسخت ، علیه ایشان تبلیغات منفی خواهم کرد و مطمئن باشند که سیلی بعدی رو اقتدارگرایان بر صورت او خواهند نواخت. (154112)
مصطفی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۰۲
متاسفانه پوئن های منفی دولت آقای روحانی داره زیاد میشه.از فردای پیروزشون تا امروز مسایل دلسردکننده ای را شاهد بودیم.صبر هم حدی دارد!!! (154290)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۵۲
چقدر بده به ناموست سیلی بزنن و هیچکاری نتونی بکنی (154149)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۳۲
شیخ حسن داره تلاش خودش را برای بهبود وضعیت به کار می بنده اما عده ای افراطی که نوندونی شون قطع شده و دیگه نمی تونن با جانماز آب کشیدن ، اختلاس کنند و ... دارند کارشکنی می کنند.
اندکی صبر سحر نزدیک است. (154198)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۴۰
روحانی باید درخصوص این موضوع موضع گیری کنه نه بخاطر مردم بلکه بخاطر خودش چون اگر جلوی اینجور حرکات گرفته نشه کار برایش سخت خواهد شد بخصوص که جعبه جادویی (رسانه میلی) هم شمشیر رو از رو بسته. (154204)
میثم از بام تهران
Japan
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۴۶
قبلاً که گفته شده بود روز عید غدیر خبرهای خوشی درباره زندانیان سیاسی اعلام خواهد شد!!!!!!!!! (154210)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۰۲
آنقدر گريه كرده ام كه گلويم درد ميكند وقتي تصور ميكنم كسي دخترانم را در حضور من كتك بزند و دستش را گاز بگيرد و نتوانم از او دفاع كنم ...... راستي بر ما ايرانيان چه گذشته شايد مرده ايم و حودمان خبر نداريم. (154227)