به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۱۸۸۲۴
هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال

پيروزي نفت 10 نفره مقابل گسترش فولاد

گروه ورزشي: ديدار تيم‌هاي فوتبال گسترش فولاد تبريز و نفت تهران در هفته چهاردهم ليگ برتر با برتري شاگردان گل‌محمدي به پايان رسيد.
در ادامه هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقيقه گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه يادگار امام تبريز در حضور حدود 2 هزار هوادار به مصاف نفت تهران رفت. شاگردان رسول خطيبي در دقايق ابتدايي توسط مهرداد بايرامي (5) به گل رسيدند. در ادامه بهمن کامل مدافع نفت در دقيقه 28 با دريافت کارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد. نفتي‌ها در دقايق پاياني نيمه اول توسط مهرداد اولادي (41) به گل تساوي رسيدند تا دو تيم با تساوي يک بر يک به رختکن بروند.

در نيمه دوم نفتي‌ها بازي را کنترل کردند و در دقايق پاياني ابوالفضل قرباني، بازيکن تعويضي اين تيم در دقيقه 88 توانست گل پيروزي‌بخش تيمش را به ثمر برساند. شاگردان گل‌محمدي در نفت با کسب اين پيروزي 25 امتيازي شدند و موقتا به رده دوم جدول صعود کردند. گسترش نيز سومين شکست متوالي خود را تجربه کرد. ديگر ديدار امروز بين دو تيم بالانشين جدول (فولاد و استقلال) در ورزشگاه آزادي تهران در حال برگزاري است كه براي هر دوتيم در مسير قهرماني نيم فصل حكم فينال را دارد.

اولين برد مس رفسنجان در ليگ دسته اول


آغاز هفته هفتم ليگ دسته يک فوتبال ايران با اولين برد مس رفسنجان همراه بود. هفته هفتم مسابقات ليگ دسته يک فوتبال ايران با يک ديدار از گروه ب مسابقات آغاز شد که تيم هاي مس رفسنجان و آلومينيوم هرمزگان در ورزشگاه شهداي نوش آباد رفسنجان از ساعت 14:30 دقيقه به مصاف هم رفتند و در پايان مس موفق شد با يک گل ميهمان خود را شکست دهد. مس رفسنجان با کسب اولين پيوزي خود با قعر جدول فاصله گرفت و جايگزين تيم سايپاي شمال در رده دهم جدول شد. آلومينيوم نيز با شش امتياز از شش بازي در رده نهم جدول رده بندي جاي دارد. ساير بازيهاي اين هفته ليگ دسته يک فوتبال ايران در دو گروه الف و ب مسابقات روز دوشنبه ششم آبان برگزار مي‌شود.