کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلجویی خاتمی و نوری از فرزندان میرحسین

4 آبان 1392 ساعت 10:27

گروه سياسي: در پی اتفاق رخ داده براي فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، حجج الاسلام سیدمحمد خاتمی و عبدالله نوری با دختران موسوی تماس گرفته و از آنها بابت هتک حرمت پیش آمده در روز عید غدیر دلجویی کردند.


به گزارش بهارنيوز، رییس‌جمهور اسبق کشورمان در تماس تلفنی با دختران میرحسین که عصر روز عید غدیر برقرار شد، از اتفاقات پیش آمده در جریان ملاقات فرزندان نخست وزیر امام با پدر و مادرشان ابراز تاسف کرد. سیدمحمد خاتمی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با پایان دادن به حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد و آزادی زندانیان سیاسی، توان کشور صرف پیشرفت و رفاه و آرامش هرچه بیشتر مردم شود. در این تماس تلفنی همچنین دختران میرحسین شرح کوتاهی از آنچه در جریان ملاقات با پدر و مادرشان پیش آمد را برای رئیس جمهور اسبق کشورمان توضیح دادند.

عبدالله نوری، وزیر اسبق کشور نيز در تماس تلفنی با دلجویی از فرزندان نخست وزیر امام، ابراز امیدواری کرد تا با درایت مسئولان، کشور بجای پرداختن هزینه چنین اقداماتی که ناامیدی اجتماعی را دامن می زند، از همه ظرفیت های خود برای بهبود اوضاع مردم استفاده کند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با رفع حصر از میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، فضای امید و نشاط اجتماعی ناشی از آن در خدمت توسعه کشور و همبستگی بیش از پیش ملی قرار گیرد.


کد مطلب: 18875

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18875/دلجویی-خاتمی-نوری-فرزندان-میرحسین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir