به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۸۸۸۲

هشدارمبلغان درباری ریاض به رانندگی زنان

گروه بين​الملل:​ در حالی که قرار است امروز شنبه زنان عربستانی در پاسخ به فراخوان فعالان، در جاده ها و خیابان های این کشور رانندگی نمایند، مبلغان درباری این کشور درباره مطرح کردن شعارهایی که به ادعای آنها باعث تهدید امنیت اجتماعی می شود هشدار دادند.
هشدارمبلغان درباری ریاض به رانندگی زنان
به گزارش العالم، "اسامه خیاط" امام و خطیب مسجد الحرام در خطبه های نماز جمعه درباره مطرح کردن هر گونه شعاری که به زعم وی موجب تهدید امنیت اجتماعی در آن کشور می شود، هشدار داد.اسامه خیاط افزود: چنین شعارهایی باعث فتنه انگیزی و گسترش تفرقه و نزاع در کشور خواهد شده و به سود کینه توزان و دشمنان کشور است. این در حالی است که همگان باید درباره این توطئه ها، آگاه باشند.

این مبلغ عربستانی اظهار داشت: همانگونه که افراد، مورد اذیت و آزار قرار می گیرند جامعه و نهادهای عمومی و خصوصی آن نیز به وسیله توهین، دشنام، تمسخر، افترا، عیبجویی، بزرگنمایی، انتشار اشتباهات آنها و اظهار شادی از این امور دچار آزار می شوند.هشدارهای مبلغان درباری در عربستان پس از آن مطرح می شود که در این کشور، فراخوانی برای رانندگی زنان در خیابان ها و جاده ها منتشر شده است. از سوی دیگر در ماههای اخیر فعالان عربستانی با انتشار فراخوانی در پایگاههای اجتماعی، نسبت به اندک بودن دستمزدها اعتراض کرده بودند.

به دنبال انتشار این فراخوان ها، تریبون های رسمی و علمای درباری عربستان اقدام به تبلیغات علیه هر گونه مطالبه حقوق اجتماعی کرده و آن را مخل امنیت جامعه دانستند!
مرجع : باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۵۵
خدایا ریشه ظلم را در هر کجا که هست بخشکان. کار سختیه؟؟؟؟؟؟ (154688)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۴۰
در هر جایی و در هر زمانی از این مبلغان درباری دیده می شود، بعضی ها تندرو تر و بعضی ها ملایم تر، ولی هدفشان پایین نگه داشتن آگاهی و شعور مردم آنهم به اسم اسلام و خداوند است. (154727)
سعید جلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۲:۳۵
شما هر کس رو که از ارزشها دفاع کند تند رو می دانید (154807)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۱۹
شما از کدام ارزش حرف می زندی!!!؟ از همان ارزشهایی که برای آقایان ارزش محسوب می شود و برای دیگران پشیزی ارزش ندارد!!!؟ حتما این ارزش ها را هم از کتاب خدا و احادیث استخراج کرده اند نه!!!!؟ (155099)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۴:۳۳
جناب سعید جلیلی جمعش کن بابا (154972)
برادر سعید جلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۲۰
چی رو؟ (155033)