به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۹۲۵۷

افتتاح​اولین سری مسکن​مهر در دولت یازدهم

گروه اقتصادي:​ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر گفت:‌ اولین سری افتتاح واحدهای مسکن مهر دولت یازدهم از هفته آینده آغاز می‌شود.
افتتاح​اولین سری مسکن​مهر در دولت یازدهم
احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به توقف طرح مسکن مهر اظهار کرد: مسکن مهر متوقف نشده است و پروژه‌های نیمه تمام براساس وعده‌های وزارت راه و شهرسازی تحویل داده می‌شود. وی افزود: توقف این طرح به منظور این است که فعلا پروژه‌ جدید در قالب مسکن مهر نداریم و امیدواریم ساخت واحدهای مسکونی همچون مسکن مهر ایجاد شود. به گفته مهرآبادی اولین پروژه افتتاحی مسکن مهر در دولت یازدهم روز شنبه - یازدهم آبان - در استان کرمانشاه است.

هفته گذشته اعلام شد که ادامه طرح مسکن مهر به دلیل مشکلات و هزینه‌های مالی سنگین متوقف می‌شود و از این پس ساخت و ساز جدیدی در قالب مسکن مهر نخواهیم داشت و دولت یازدهم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تحویل آن به پیش‌خریداران بسنده می‌کند.به گفته وزیر راه و شهرسازی بیش از 96 هزار واحد مسکن مهر آماده است که در پی انجام تعهدات دولت قبلی در 26 استان 96 هزار و 368 واحد مسکن در قالب تعاونی‌ها، تفاهم‌نامه سه جانبه و خود مالکی آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است.آخوندی با اشاره به اینکه دولت جدید به تعهدات قبلی پایبند است، اظهار کرد: 1726 واحد مسکونی در کرمان، همچنین در استان‌های کرمانشاه 10هزار و 278 واحد، البرز 11هزار و 243 واحد مسکن و در استان یزد 2408 واحد شامل تعاونی‌ها، تفاهم نامه سه جانبه و خود مالکی آماده افتتاح است.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۲:۵۹
تلویزیون ضدمردمی امروز نه توسط آقای ضرغامی که توسط آقای دارابی از دست نشاندگان دولت احمدی نژاد اداره می شود که قصدش ضربه زدن به دولت است. لطفا منعکس کنید تا همه بدانند. (157133)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۴۳
ایکاش مسکن کیسون تو برند هم زود اماده بشه اجاره خونه زندگیمو تعطیل کرده (157297)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۴۸
مسکن مهر مربوط به احمدی نژاد شما که کاری نکردید ان را هم تعطیل کردید (157307)