کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شيخ جعفر شجونی:

خویشاوندان امام همه ضدانقلاب هستند!!

9 آبان 1392 ساعت 13:24

گروه سياسي: دبير جامعه وعاظ و عضو افراطي و جنجالي جامعه روحانیت مبارز در اتهام‌زني آشكار به بيت امام مدعي شد که نعیمه اشراقی و خویشاوندان امام‌ خمینی(ره) از‌‌ همان ابتدا «ضد انقلاب» بودند و مردم کره‌شمالی و چین به «امام» بیشتر از «فامیل‌های» وی احترام می‌گذارند!! مهم‌ترین محورهای سخنان شيخ جعفر شجونی، در گفتگو با «نسیم» بدین شرح است:


- آنان که با قرآن سروکار دارند می‌دانند قرآن محکمات و متشابهاتی دارد. امام (ره) محکمات انقلاب را بیان کرده است؛ امام در رابطه با سه چیز محکم حرف زده‌است: "آمریکا، موسیقی و حجاب".
- بعضی از منسوبین امام(ره) که لیاقت آن را ندارند که امام، بزرگ آن‌ها باشد، اخیراً در این سه مورد اظهارنظرهای غلطی کرده و بعضاً آن‌ها را به حضرت امام نسبت دادند.
- اگر رابطه با آمریکا فایده‌ای داشت، آمریکا با همپیمانان اروپایی خود این طور تعامل نمی‌کرد؛ امروز شاهد هستیم که از موبایل خانم مرکل تا سایر دستگاه‌های دولتی کشورهای اروپایی مورد شنود و جاسوسی دستگاه اطلاعاتی آمریکاست. وضعیت اقتصادی اروپا و آمریکا نیز روز به روز بدتر می‌شود و همپیمانان آمریکا بهره‌ای از آن نبرده‌اند. با چنین وضعیتی برخی در داخل می‌گویند مرگ بر آمریکا را حذف کنیم.
- نعیمه اشراقی از اول ضد انقلاب بود؛ این‌ها بخواهند در این حوزه‌ها اظهار نظر کنند خودشان را کوچک می‌کنند نه حضرت امام را.
- ما که به حرف‌ها و فرمایشات امام عمل می‌کنیم فرزندان معنوی امام هستیم و این‌ها به لحاظ نسبت فامیلی نمی‌توانند چیزی از عظمت او را در خود ایجاد کنند زیرا خلاف مشی امام عمل می‌کنند.
- این که می‌خواهند امام به این عظمت و بزرگی را کوچک کنند پستی است. داماد خانم زهرا اشراقی به جرم فعالیت علیه نظام محکومیت داشته است و این افراد منسوب به حضرت امام اعمال ضد انقلابی داشته‌اند و یا زندان رفته‌اند یا باید بروند.
- حسین خمینی هم کارهای غلطی داشت و حالا نوبت به این‌ها رسیده‌است.
- من ماه رمضان به چین کمونیستی و کره شمالی رفته بودم. مردم آن جا بیشتر از فامیل‌های امام به امام احترام می‌گذارند.
- لیاقت می‌خواهد که کسی فامیل حضرت امام باشد. آیا نوه امام باید بگوید من هایده و مهستی را دوست دارم و می‌خواهم تابوشکنی کنم؟ مگر حکومت ما تابویی و بت‌پرستی شده است؟
- یک بار به حسن آقا گفتم امام مثل پیغمبر است. گفت چطور؟ گفتم خویشاوندان امام هم مثل پیغمبر همه ضد انقلاب اند. خویشاوندان پیغمبر نیز بعد از فوت امام علیه خواسته ها و فرمایشات او عمل کردند. حسن آقا خندید.
- این ‌ها به امام 90 و چند ساله چکار دارند که می‌خواهند او را نقد کند؟ او و 2 پسرش از دنیا رفتند و حضرت امام زمینی که در خمین داشت وقف ساخت مسکن برای بی خانمان‌های خمین کرد و خانه قمش را موزه کردند.
- اگر این‌ها خیلی شجاعت داشتند زمان شاه خیلی اعتراض‌ها را می‌کردند و آن زمان سکوت نمی‌کردند نه این که حالا که امام در قید حیات نیست او را نقد کنند.
- این رفتارها در شأن این خانواده نیست؛ ما به حسن آقا توصیه و از او خواهش کردیم که این‌ها را سرجای خود بنشاند و باعث آبروریزی برای خاندان امام نباشند.


کد مطلب: 19484

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19484/خویشاوندان-امام-همه-ضدانقلاب-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir