کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هیچ جریانی نجیب‌تر از اصلاح‌طلبان نیست

10 آبان 1392 ساعت 15:40

گروه سياسي: رئیس کمیسیون قضایی در مجلس ششم گفت: کشور در حال حاضر گرفتار دو بحران تورم و افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها و بیکاری و شغل است.


به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام سیدناصر قوامی در پنجمین جلسه بنیاد تدبیر و امید که صبح امروز با حضور مسئولین ستادهای انتخاباتی سراسر کشور دکتر حسن روحانی در قزوین برگزار شد، افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی و ارشد و حتی دکتری کار و شغل مناسب و مطلوبی ندارند. قوامی با تاکید بر اینکه فعالان اصلاح طلب دلسوز انقلاب و کشور هستند، گفت: در 8 سال گذشته وضعیت خاصی بر اقتصاد کشور و روابط بین‌المللی حاکم بود.

وي با تاکید بر اینکه هماهنگی هاشمی و خاتمی منجر به پیروزی روحانی شد، افزود: مردم رای معنا داری به دکتر روحانی دادند و نمایندگان مجلس باید رای مردم را بفهمند و اگر دلسوز رهبری، نظام، مردم و صادق هستند به وزاری پیشنهادی دولت رای می‌دادند. قوامی با تاکید بر اینکه همه باید شرایط فعلی کشور را درک کنند و منافع شخصی و باندی و گروهی را رها کرده و در عرصه داخلی و بین المللی از رئیس‌جمهور و دولتی که به فکر حل مشکلات هستند حمایت کنند، افزود: در دنیای سیاست هیچ جریانی نجیب تر از اصلاح‌طلبان نیست، این جریان عظیم سیاسی با پشتوانه مردمی مردم را به پای صندوق‌های رای کشاند.


کد مطلب: 19642

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19642/هیچ-جریانی-نجیب-تر-اصلاح-طلبان-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir