به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۹۸۲۳
هفته يازدهم سري آ فوتبال ايتاليا

پيروزي ناپولي و يوونتوس و شکست آث‌ميلان

گروه ورزشی: تيمهاي فوتبال يوونتوس و ناپولي شنبه در چارچوب رقابتهاي هفته يازدهم سري آ فوتبال ايتاليا برابر حريفان خود به پيروزي رسيدند.
پيروزي ناپولي و يوونتوس و شکست آث‌ميلان
در اين رقابتها يوونتوس با تک گل دقيقه 77 پاول پوگبا برابر ميزبان خود پارما به پيروزي رسيد. ناپولي نيز دو بر يک برابر کاتانيا پيروز شد. در اين ديدار خوزه کايخون در دقيقه 15 و مارک همسيک در دقيقه 21 براي ناپولي گلزني کردند و تک گل کاتانيا را نيز لوکاس کاسترو در دقيقه 26 به ثمر رساند. به گزارش خبرگزاري رويترز از رم ، يوونتوس و ناپولي با اين پيروزي هر دو 28 امتيازي شدند اما ناپولي با تفاضل گل بهتر نسبت به يوونتوس در رده دوم جدول قرار گرفت.

تيمهاي پارما و کاتانيا نيز به ترتيب با 12 و 6 امتياز يازدهم و هجدهم هستند. در اين رقابتها تيم فوتبال آ اس رم نيز که يکشنبه مهمان تورينو است با 30 امتياز در صدر جدول قرار دارد. در ديگر ديدار اين رقابتها نيز تيم فوتبال فيورنتينا با دو گل ميزبان خود آث ميلان را شکست داد. در اين ديدار خوان وارگاس در دقيقه 27 و برجا والرو در دقيقه 73 براي فيورنتينا گلزني کردند. فيورنتينا با اين پيروزي 21 امتيازي شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت و آث ميلان نيز با 12 امتياز در رده دهم قرار دارد.