به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۹۸۴۲

طعنه تمسخرآميز پيکه به رئال مادريد

گروه ورزشی: مدافع بارسلونا باز هم در گفت‌و‌گويي بازيکنان رئال مادريد را به باد تمسخر گرفت.
طعنه تمسخرآميز پيکه به رئال مادريد
جرارد پيکه پس از پيروزي يک بر صفر بارسلونا مقابل اسپانيول پيغامي براي بازيکنان رئال فرستاد و گفت: تصور کنيد چه مي‌شود اگر ما هم در بارسلونا مثل رئال مادريد در پنج سال تنها يک بار در ليگ و يک بار در کوپا‌دل‌ري قهرمان شويم. شيوه بازي بارسلونا مورد انتقاد‌هاي فراواني قرار گرفت و پيکه در اين باره گفت: مردم به چيزهاي خاصي علاقه نشان مي‌دهند. مي‌دانم حرف‌هايي که مي‌زنم ممکن است به مذاق برخي خوش نيايد اما تصور کنيد چه مي‌شد اگر ما مثل رئال مادريد در طول پنج‌سال فقط يک قهرماني در ليگ و يک قهرماني در کوپا‌دل‌ري داشتيم.

ما به قدري پيروز شده‌ايم که اگر در يک سال قهرمان لاليگا و ليگ قهرمانان نشويم، به نظر مي‌رسد اين فصل برايمان نااميد کننده بوده است. مدافع مياني بارسلونا ادامه داد: در اين فصل در خط دفاعي پيشرفت کرديم و گل‌هاي کمتري دريافت کرديم. در حال پيروزي هستيم و اين کاري است که بايد انجام دهيم. بايد در زمان‌هاي خاصي عملگرا باشيم. اکنون بايد روي بازي ميلان تمرکز کنيم.

پيکه در خصوص وضعيت مسي خاطرنشان کرد: او عالي بازي مي‌کند. مطمئنا مي‌خواهد گل‌هاي بيشتري بزند زيرا توقعات زيادي از خودش دارد. ممکن است مسي هميشه گل نزند اما کارهاي بزرگي در زمين انجام مي‌دهد. انتظارات زيادي از مسي وجود دارد. مثل اين است که او بايد هميشه گلزني کند.