به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۲۰۱۷۸

بازگشت 126 دانشجوی‌ستاره‌دار به‌دانشگاه

گروه سياسي : سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بحث‌های انجام شده در جلسه این کمیسیون اظهار کرد: به رغم برخی آمار اعلام شده مبنی بر بازگشت 400 دانشجوی ستاره‌دار به دانشگاه‌ها تنها 126 دانشجوی ستاره دار با دادن تعهد به دانشگاه بازگشته‌اند.
بازگشت 126 دانشجوی‌ستاره‌دار به‌دانشگاه

عبدالوحید فیاض، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات ، گفت: آقای سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان مهمان کمیسیون بود که درباره برنامه‌های خود توضیحاتی ارائه کرده و به سوالات تعدادی از نمایندگان نیز پاسخ دادند.
وی همچنین از حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه کمیسیون آموزش خبر داد و اظهار کرد: اعضای کمیسیون با حضور آقای دکتر فرجی دانا پیرامون دانشجویان ستاره‌دار و انتصاباتی که اخیرا در وزارت علوم انجام گرفته، بحث کردند. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: اخیرا وزارت علوم اعلام کرده بود که 400 دانشجوی محروم از تحصیل و ستاره‌دار به تحصیل بازگشتند در حالی که این طور نبوده و در جلسه امروز نیز اعلام شد که فقط 126 دانشجو با دادن تعهد به دانشگاه بازگشتند.

فیاض خاطرنشان کرد: وزیر علوم توضیحاتی درباره انتصابات اخیر این وزارتخانه نیز ارائه کردند و بحث‌هایی انجام شد، اما اعضای کمیسیون توضیحات را جامع ندانسته و قانع نشدند.

 


۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۹:۴۸
آقــــــای روحانی خواسته ما دانشجویان برکناری رییسان کنونی دانشگاهها و تغییر طرز فکر مدیریتی موجود است ما با این خواسته ها به شما رای دادیم لطفا حافظ رای ملت باشین. (163729)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۹:۵۸
آقای روحانی چطور سعید جلیلی که نماینده ی 3.5 میلیون ایرانی است میتواند بصورت آزادانه در مراسم 13 آبان سخنرانی کند درحالیکه حتی سایت رسمی محمد خاتمی(www.khatami.ir) هنوز با گذشت نزدیک به 100 روز از دولت شما همچنان بعنوان مصداق جرم اینترنتی فیلتر است.آقای روحانی میدانم مشکلات اقتصادی و فشارهای فراوانی بر این دولت است اما از شما خواهش میکنم ما را حمایت کنید. (163743)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۰:۱۴
اساتید ستاره دار چی!!!؟ من را به خاطر اعتقاداتم از کار بی کارم کرده اند یعنی از دانشگاه اخراجم نموده اند. (163756)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۳:۲۳
من از دانشجو یان ستاره دارم که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۸۹ ستاره دار شدم اما با مراجعه به سازمان سنجش پس از اعلام آقای توفیقی به ما اعلام شد که اعتراض دانشجو یان تا قبل از ۹۰ قابل پی گیری نیست تکلیف کسانی که درست در سال اول بعد از انتخابات به آنها ظلم شده چیست ،؟ چه کسی از حقوق ما دفاع می کند ! (163906)