به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب : ۲۰۲۲۱
دور چهارم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا

پيروزي بايرن و من‎سيتي، تساوي يووه-رئال

گروه ورزشي: از دور چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب هشت ديدار در گروه‌هاي يک تا چهار به طور همزمان برگزار شد و تيم‌هاي منچستر سيتي، بايرن مونيخ و المپياکوس مقابل حريفان خود به برتري رسيدند و پنج ديدار مساوي شد.
پيروزي بايرن و من‎سيتي، تساوي يووه-رئال
گروه يک
در اين گروه رئال سوسيداد در خانه ميزبان منچستر يونايتد بود که اين ديدار با تساوي بدون گل خاتمه يافت. در ديدار ديگر نيز شاختار دونتسک ميزبان باير لورکوزن بود. اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.
جدول گروه يک:
1. منچستر يونايتد 8 امتياز
2. باير لورکوزن 7 امتياز
3. شاختار دونتسک 5 امتياز
4. رئال سوسيداد 1 امتياز

گروه دوم
در اين گروه يوونتوس ميزبان رئال مادريد بود که اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
آرتور ويدال در دقيقه 42 از روي نقطه پنالتي يووه را يک بر صفر پيش اندازد. در نيمه دوم و روي اشتباه کاسرس مدافع يووه، رونالدو در موقعيتي تک به تک در دقيقه 52 موفق شد نتيجه را به تساوي بکشاند و هشتمين گل اين فصل خود را در چهار ديدار در ليگ قهرمانان به ثمر برساند.

چند دقيقه بعد و در دقيقه 60 گرت بيل با ضربه‌اي زيبا گل دوم رئال را زد تا ورزشگاه دل‌آلپي غرق در سکوت شود اما در دقيقه 65 يورنته موفق شد اميدها را بازگرداند و با ضربه سري زيبا روي سانتر کاسرس دروازه رئال را باز کرده و نتيجه را دو بر دو کند. همچنين در بازي ديگر گروه کپنهاگن ميزبان گالاتاسراي بود که اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود کپنهاگن خاتمه يافت. کپنهاگن در دقيقه 6 توسط براتن به گل رسيد.
جدول گروه دوم:
1. رئال مادريد 10 امتياز
2. گالاتاسراي 4 امتياز
3. کپنهاگن 4 امتياز
4. يوونتوس 3 امتياز

گروه سوم
در اين گروه پاري سن ژرمن صدرنشين ميزبان اندرلشت بود و مقابل ميهمان خود تن به تساوي يک بر يک داد. ژيوو در دقيقه 68 اندرلشت را يک بر صفر پيش انداخت اما در ادامه زلاتان ايبراهيموويچ در دقيقه 70 بازي را يک بر يک مساوي کرد. در بازي ديگر گروه نيز المپياکوس در خانه به مصاف بنفيکا رفت که اين ديدار در پايان با نتيجه يک بر صفر به سود المپياکوس خاتمه يافت. المپياکوس در دقيقه 13 توسط مانولاس به گل رسيد.
جدول گروه سوم:
1. پاري سن ژرمن 10 امتياز
2. المپياکوس 7 امتياز
3. بنفيکا 4 امتياز
4. اندرلشت 1 امتياز

گروه چهارم
در گروه چهار منچستر سيتي ميزبان زسکا موسکو بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 5 بر 2 شکست دهد. آگوئرو در دقيقه 3 از روي نقطه پنالتي خيلي زود سيتي را يک بر صفر پيش انداخت و در ادامه همين بازيکن در دقيقه 21 گل دوم خود و تيمش را به ثمر رساند. در دقيقه 30 نگردو اختلاف را به 3 رساند اما زسکا موسکو در دقيقه 45 توسط دومبيا نتيجه را 3 بر يک کرد. در نيمه دوم و در دقيقه 51 نگردو نتيجه را چهار بر يک کرد.

زسکا موسکو دوباره توسط دومبيا در دقيقه 71 از روي نقطه پنالتي موفق شد نتيجه را 4 بر 2 کند. نگردو در دقيقه 90 ضمن هت‌تريک نتيجه را 5 بر 2 کرد. در ديدار ديگر گروه ويکتوريا پلژن از بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني پذيرايي مي‌کرد و مقابل ميهمان خود تن به شکست يک بر صفر داد. ماريو ماندزوکيچ در دقيقه 65 موفق شد بايرن مونيخ را يک بر صفر پيش اندازد. تیم پپ گواردیولا 72 درصد مالکیت توپ را در دست داشت و 14 ضربه به سمت دروازه زد. البته ماتوش کوزاتسیک، دروازه‌بان حریف فوق‌العاده کار کرد.
جدول گروه چهارم:
1. بايرن مونيخ 12 امتياز
2. منچستر سيتي 9 امتياز
3. زسکا موسکو 3 امتياز
4. ويکتوريا پلژن بدون امتياز