به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۰۲۵۷
ناراحتي افراطيون از اينكه كسي تحويلشان نمي‌گيرد

از به خطر افتادن منافع نزدیکان و رفقا نگرانند

گروه سياسي: نماینده اردبیل در مجلس گفت: «طرح مسائلي چون استيضاح وزيران که از سوی برخی نمایندگان یا بعضی سایت های خبری صورت مي‌گیرد ناشی از تحریک افراطیون و تندروها است که به قول پیغمبر اکرم (ص) بویی از اسلام نبرده اند.»
کمال الدین پیرموذن در گفتگو با فرارو ادامه داد: «حضرت آقا درباره آقای ظریف و همکاران ایشان فرمودند اینها بچه های انقلاب هستند. لذا کسانی که این انتقادات را مطرح مي‌کنند تنها قصد دارند خود را نشان دهند. این عزیزان اگر نمي‌خواهند که رای مردم در مجلس نافذ باشد ناشی از ناراحتی آنها از نتیجه انتخابات 24 خرداد است که باعث شده برخی از اطرافیان و یاران آنها از چرخه قدرت حذف شوند.»

این عضو کیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: «اعضای دولت علی رغم محدودیت های موجود تمام تلاش خود را انجام مي‌دهند؛ از جمله آقای ظریف که به دنبال تعامل عزت مدارانه با دنیا است، آقای فرجی دانا که نشاط، امید و شایسته سالاری را به وزارت علوم برگردانده است و آقای زنگنه که با قاطعیت، پاکدستی و اشراف دست همه واسطه‌ها را در بحث فروش نفت قطع کرده است و تنها به فروشنده و نه واسطه‌ها نفت را تحویل مي‌دهد و لذا منافع برخی به خطر افتاده است.»

وی تصریح کرد: «لذا ناراحتی افراطیون ناشی از به خطر افتادن منافع نزدیکان و آشنایان آنها است و اینکه در جامعه دیگر بهایی به افراطیون نمي‌دهند و لذا قصد دارند با طرح این موضوعات خود را مطرح کنند. البته تحریک بعضی از سایت های وابسته به باند تندروها در این جوسازی بی تاثیر نیست؛ اما قاطبه نمایندگان یار شاطر دولت هستند و نه بار خاطر.»

۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۱۹
این گفته دقیقا درست است! فساد لانه کرده در وزارت علوم سخت هراسان شده! و سعی می کند خودشو به سیستم امنیتی وابسته کنه! سیستم امنیتی مخصوصا حراست وزارت مواظب باشد! (164106)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۲۰
مجلسی ها به توان و تخصص وعملکرد افراد کاری ندارند همانگونه که در بررسی صلاحیت ها شاهد بودیم تنها به این مسئله نگاه دارند که آنها که باید و گروهک اقلیت چه نظری دارند و اینکه چه چیزی عایدشان خواهد شد . (164108)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۴۳
به جناب ورسه ای بگویید این جمله که تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است را از همان سال تاکنون بارها از صدا وسیمای جمهوری اسلامی شنیده ایم بدون هیچ واکنشی از سوی موسسه تنظیم ونشر آثار امام!!!!!!!!
و هم اکنون هم با وجود آن موسسه نیازی به اظهار نظر (خالی بندی) جناب عالی نیست (164124)