به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۲۰۳۰۰

نتایج تحقیق دربارۀ علت مرگ عرفات

گروه بين​الملل: آزمایشگاهی در سوئیس که در خصوص علت اصلی مرگ یاسر عرفات تحقیق می کند، نتایج نهایی تحقیق و بررسی خود در این خصوص را به تشکیلات خودگردان فلسطین ارائه کرده است.
نتایج تحقیق دربارۀ علت مرگ عرفات
گروه تحقیقاتی آزمایشگاه شیمیایی سوئیس گزارش مربوط به احتمال مسموم شدن یاسر عرفات رهبر پیشین سازمان آزادی بخش فلسطین را به یک کمیسیون فلسطینی که در خصوص این پرونده تحقیق می کند، در شهر ژنو تحویل داده است. توفیق طیراوی رئیس تیم تحقیقاتی فلسطین در خصوص مرگ یاسر عرفات در این باره تاکید کرد، این گزارش توسط آزمایشگاه سوئیس تحویل داده شده است. نتایج نهایی این آزمایش پیش از انتشار عمومی مورد بررسی و مطالعه قرار خواهد گرفت.

در جولای سال 2012 میلادی کارشناسان دانشگاه لوزان سوئیس اعلام کردند که به شواهدی دست یافته اند که احتمال مسموم شدن یاسر عرفات با پلونیوم را نشان می دهد. تحقیقات برای پی بردن به رمز و راز مربوط به علت مرگ یاسر عرفات در نوامبر سال گذشته با کالبد شکافی از جسد وی وارد مرحله تازه ای شد. عرفات در سال 2004 میلادی در سن 75 سالگی در بیمارستان نظامی پاریس درگذشت. در آن زمان علت اصلی مرگ عرفات نارسایی خونی نادر و کم سابقه ای اعلام شد.
مرجع : پرس تي وي

۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۸:۵۷
مگه می خواست چند سال عمر کنه؟ (164404)