به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۰۳۰۳
معاون وزیر علوم اعلام کرد:

شرط فرجی‌دانا برای تجدیدنظر در انتصاباتش

گروه سياسي:​ معاون پارلمانی وزارت علوم گفت: فرجی دانا تأکید کرده که در صورتی که وزارت اطلاعات ارتباط داشتن با فتنه را اثبات کند در انتصابات تجدید نظر می کند.
شرط فرجی‌دانا برای تجدیدنظر در انتصاباتش
سعدالله نصیری قیداری درباره احتمال استیضاح فرجی دانا به علت انتصابات اخیری که در وزارت علوم انجام داده است، گفت: استیضاح هر وزیری طبق قانون حق نمایندگان مجلس است و می توانند این کار را انجام دهند. وی در این باره که فرجی دانا به نمایندگان قول داده بود افرادی را که با خرداد 88 در ارتباط هستند در وزارت علوم منصوب نکند، تاکید کرد: افرادی که در وزارت علوم منصوب شدند بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و پس از آنکه بحث فتنه پیش آمد، هیچ موقع عکس العملی نداشتند و فرمایشات رهبری را به عنوان فصل الخطاب پذیرفتند.

معاون پارلمانی وزارت علوم، خاطرنشان کرد: فرجی دانا هم تاکید کرده که اگر وزارت اطلاعات اثبات و اعلام کند این افراد با فتنه ارتباطی دارند، در این انتصابات تجدید نظر خواهد کرد.نصیری قیداری خاطرنشان کرد: وزیر اختیار قانونی دارد برای خود معاون تعیین کند و باید نسبت به برنامه هایی که ارائه کرده پاسخگو هم باشد.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۴:۴۶
آفرین ...مقتدر باش (164243)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۴:۵۷
آقای دکترروحانی اگرمیدانست وزارت اطلاعات بادکترمیلی منفردمخالف است به مجلس معرفیش نمیکردخودشون(افراطیون) همه کارمیکننددرخفامشکلی نداره (164249)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۰۰
سلام،نمایندگانی که 8سال ویرانی وقانون شکنی راحمایت کرده اندواکنون هم به جای پیگیری خواست ملت؛به دنبال علایق شخصی درصحن علنی خانه ملت تظاهرات راه می اندازند،یقه می گیرند،وقت رإی گیری شعارمی دهند و فقط کارشکنی وسؤال واستیضاح می کنند؛ نمایندگان ملت ایران نیستند. (164251)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۰۶
افراطیون ازابتدابااومدن دکترروحانی مخالف بودنداگریادتون بیادپشت پرده رای نیاوردن دکترنجفی باکمال معذرت حدادعادل بودکه خودشم تاییدکردنامه پخش کردندعلیه زنگنه ولی دیدیدکه روحانی دفاع جانانه ای ازش کرددرجلسه رای اعتماد
رفت نیویورک شب قبلش گفتندماهرناوآمریکایی درخلیج فارس ببینیم میزنیم
بعدکه آمدبه سویش کفش پرتاب کردندوآمدنددرصداوسیماگفتندمکالمه تلفنی اشتباه بود
یکی دیگری گفت مکالمه تلفنی کارصهیونیستهابوده دیگری گفت ماازحوادث فرودگاه استقبال میکنیم درجلسه رای اعتمادبه وزراپخش مستقیم نکردندوجوابی هم صداوسیمانداددرجلسه رای اعتمادبه وزیروزرش شب نامه علیه وی پخش کردند (164255)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۲۴
فتنه کسانی هستندکه درمقابل رای مردم ایستادند.چه درزمان خاتمی چه درزمان روحانی. (164267)
اصلاحات پیروز است.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۴۲
فرجی دانا دوستت داریم و انتصاباتت را بیش از 70درصد کل مردم قبول دارند ولی عده ایی باید 2 سال دیگر با مجلس خداحافظی کنند که نظراشان مهم نیست و حتی از نظر رهبری هم آنها تندرو و مضر هستند(همچون رسایی و کوچک زاده و بزرگواری ها)..
به اذن الهی و اراده و وحدت و رای مردم فهیم و روشنفکر ایران مجلس سال 94 را اصلاح طلبی و ضد متحجرین و اعتدالی خواهیم کرد ان شا الله با امثال علی مطهری ها و کواکبیانها و ناطقها و عارفها وبخصوص لیست اصلاحاتی94 دکتر عارف عزیز.
درود بر خاتمی سلام بر روحانی. (164286)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۶:۱۲
برای تندروهای مجلس متاسفم (164307)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۶:۱۳
اينها اصلا نماينده مردم نيستند (164308)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۶:۳۲
نگران نباشید مردم بموقع برخی از نمایندگان را استیضاح خواهند کرد!!!!!!!!!! (164320)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۶:۳۳
یک پیام برای روحانی و دولت دارم اصلا نترسید آنهایی را فشار میارند افشا کنید مطمئن باشید مردم از شما طرفداری میکنند بترسید مجلس که بیشتر آنها از رانت فیلتر استفاده کرده اند پشتوانه مردمی ندارند آقای روحانی سکوت باعث میشود فکر کنم باید برای غذا خوردن از مجلس اجازه بگیری آرا این مجلسیان جمعا 10 میلیون نمیشه (164321)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۹:۲۲
افراط گرايان جز بابه دست گرفتن دولت به چيزديگري راضي نميشوند اينها همش بهانه است تازه ٨ سال دولت راهم داشتند چه گلي به سر ملت زدند هر گام عقب نشيني در برابر اين زياده خواهان خيانت به ملت وارمان بلند امام وشهداست ديگر گذشته با خونمان نميگذاريم کساني که حتي جلوتر از رهبر حرکت ميکنند به منصبي دست يابند اقاي فرجي دانا فاستقم کماامرت ملت پشتيبان شماست کوتا ه نيا (164420)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۹:۳۴
این موضوع فتنه تا کی قراره مایه کاسبکاری اقلیت افراطی قرار بگیره. تا کی قراره با تمسک به اسم رمز فتنه، بی بصیرت و... رقبای سیاسی رو از همه چیز محروم کرد؟ این کاسبکارای فتنه اگه راست میگن حاضر بشن یک بار در کنار به قول خودشون فتنه گرا جلوی چشمای ملت وقایع سال 88 رو بررسی کرده و به مناظره بزارن تا همه چیز روشن بشه (164431)
حق دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۱۷
جناب آقای دکتر عزیز و محبوب ( فرجی دانا ) از قدیم و ندیم گفتن گربه را باید دم حجله کشت بخدا این حضرات شما تشریف ببرید زاهدی رابگذارید قائم مقام بعد می گویند نه بهتر است وزیر باشد پس بهتر شما نطرات درست و بجای خود را ادامه دهید حضرات وظیفه نظارتی خود را اعمال کنند نه دخالتهای بی جا بهر بهانه ای والله میلی منفرد از خیلی از اینها ولایت مدارتر است (164514)