به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۸
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۲۰۳۰۶

به‌آسانی گوشی‌خود را به اسکنر تبدیل‌‌کنید

گروه علمي و فناوري: شايد با خودتان فكر كنيد چگونه مي‌‌توانيد نياز به اسكنر خود را بدون خريد اسكنر برطرف كنيد جواب سؤال شما را ما با معرفي يك اپليكشن خوب در اين زمينه پاسخ خواهيم داد.
به‌آسانی گوشی‌خود را به اسکنر تبدیل‌‌کنید
شايد براي همه ما پيش آمده باشد كه نياز داشته باشيم از مدرك يا عكسي يك اسكن تهيه كنيم كه اين كار به راحتي با اسكنرهاي كه در سايزهاي مختلف در بازار وجود دارند قابل حل است اما وقتي قرار است در طول ماه از اسکنر برای چند بار بهره ببریم چندان صرفه اقتصادي ندارد كه براي خريد اسكنر مبلغي را هزينه كنيم. به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه اپليكيشن CamScanner را روي گوشي يا تبلت خود نصب كنيد.


شما با كمك اين اپليكيشن و البته دوربين گوشي خود مي‌توانيد به صورت رايگان مدارك و اطلاعات كپي شده خود را اسكن كنيد. در واقع CamScanner يك اپليكيشن رايگان است كه نقش يك اسكنر را در گوشي يا تبلت شما بازي مي‌كند. نحوه كار با اين برنامه بسيار ساده است، تنها كافي است آن را اجرا كنيد و علامت دوربيني كه در پائين صفحه قرار دارد را لمس كنيد. پس از ثبت عكس، بايد از طريق كادري كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد حواشي زايد عكس را حذف كنيد، افكت‌هاي لازم را اضافه كنيد و عكس‌ يا مدارك خود را آن طور كه مي‌خواهيد اسكن كنيد. در نهايت نيز تصوير نهايي را درست مانند يك فايل اسكن شده دريافت كنيد. اين نرم‌افزار هنگامي كه نياز فوري به اسكن شدن مداركتان داريد بسيار كاربردي خواهد بود.اين اپليكيشن رايگان براي كاربران‌اند رويد (نسخه 3/2 و بالاتر) و ios(نسخه 0/5 و بالاتر) از اینجا در دسترس است.