به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۲۰۵۴۴

برف در ارتفاعات پایتخت طي 24ساعت​آینده

گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دما در نوار شمالی کشور طی 3 روز آینده و بارش برف در ارتفاعات پایتخت خبر داد.
برف در ارتفاعات پایتخت طي 24ساعت​آینده
عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به گفته وی، این سامانه از شب گذشته در برخی نقاط غرب و شمال غرب سبب بارش پراکنده شد و امروز این سامانه تقویت و در مناطق فوق و به تدریج از بعد از ظهر در سواحل غربی خزر، دامنه های البرز و دامنه های مرکزی زاگرس سبب بارش باران ، وزش باد ، گاهی رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: از اواخر امشب و فردا با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی، ضمن کاهش دما در این مناطق تشدید بارش در سواحل دریای خزر و استان اردبیل رخ می دهد. امیدوار با بیان اینکه دریای خزر فردا مواج است تصریح کرد: شدت بارش فردا در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ، زنجان و کردستان است. وی افزود: این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر مناطق مذکور در جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور نیز فعال است. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: فردا آسمان پایتخت نیمه ابری گاهی ابری در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات بارش برف است بیشنه و کمینه دمای تهران با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر 18 و 8 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۳:۳۹
خدایا شکرت (165513)