به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۰۶۷۱

روحانی فردا به مجلس می‌رود

گروه سياسي: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی جلسات علنی باید از رادیو پخش زنده شود اما اختیار پخش زنده جلسه رای اعتماد از تلویزیون با صدا و سیما است.
روحانی فردا به مجلس می‌رود
عبدالرضا مصری  با تاکید بر اینکه از نظر مجلس هیچ مانعی برای پخش زنده جلسه رای اعتماد وجود ندارد اظهار داشت: تا الان درخواستی از طرف صدا و سیما برای پخش زنده جلسه رای اعتماد به دست ما نرسیده است. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی جلسات علنی مجلس شورای اسلامی باید از رادیو پخش زنده شود اما اختیار پخش زنده جلسه رای اعتماد از سیما بر عهده ریاست صدا و سیما است.

مصری همچنین در خصوص حضور رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد گفت: عرف این است که رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد از وزیر پیشنهادی دفاع کند بنابراین طبق اخبار رسیده رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان حضور خواهد یافت. مرداد ماه جلسات رای اعتماد به وزیران کابینه یازدهم برگزار شد این جلسات به صورت زنده از سیما پخش شد اما جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و امور جوانان به صورت زنده از صدا و سیما پخش نشد.
مرجع : مهر

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۰:۵۸
صدا سیما میترسه ابروی برادران وخواهران افراطیش جلوی مرذم بره برای همین نمی گذاره جلسه پخش بشه (166213)
آزرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۲:۲۰
حسن جان یه کاری بکن زبونم لال زبونم لال کم کم دارم از تدبیر وامیدت نا امید میشم برا ی اینکه سنگ اندازان افراطی رو از سر راه برداری باید از مردم کمک بخوای تنهایی نمیشه برادرمن (166283)