به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۰۷۳۹

قتل دختر 8 ساله بعد از آزار جنسي

گروه حوادث:​ کارآگاهان جنایی در حال تحقیق از مردی هستند که بعد از آزارجنسی دختری هشت‌ساله او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.
قتل دختر 8 ساله بعد از آزار جنسي
 والدین دختر هشت‌ساله که مونا نام داشت چند روز قبل به پلیس آگاهی استان فارس رفتند و اعلام کردند فرزندشان مفقود شده است. مونا برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود. پدر و مادر این دختر که به شدت نگران او بودند تمامی محله را جست‌وجو کرده اما اثری از فرزند خود نیافته و تصمیم گرفته بودند پلیس را از واقعه خبر کنند. کارآگاهان بعد از اینکه مشخصات مونا را گرفتند تلاش خود را برای یافتن ردی از او آغاز کردند اما تجسس‌های اولیه بی‌ثمر ماند تا اینکه فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس گرفت و گفت جنازه دختربچه‌ای را یافته است. وقتی ماموران به نشانی اعلام‌شده رفتند، دیدند آنجا ساختمانی متروکه است و بخش‌هایی از دیوارش خراب شده و به همین دلیل به‌سادگی می‌توان به آنجا رفت‌وآمد کرد. آنها بعد از کمی جست‌وجو پیکر بی‌جان و خون‌آلود دختری را در حالی‌که داخل گونی گذاشته و در گودالی رها شده بود، مشاهده و آن را به پزشکی‌قانونی منتقل کردند.

متخصصان بعد از بررسی‌های اولیه اعلام کردند این دختر مورد آزارجنسی قرار گرفته و سپس با 17ضربه چاقو به قتل رسیده است.کارآگاهان در گام بعدی تلاش برای افشای هویت مقتول را آغاز کردند و به‌دلیل شباهت جنازه با مونا از والدین این دختر خواستند به پزشکی‌قانونی بروند و جسد را مشاهده کنند. آنها بعد از انجام این کار تایید کردند مقتول فرزندشان است. تحقیقات برای یافتن قاتل در شرایطی آغاز شد که هیچ سرنخی از این جنایت وجود نداشت. ماموران ابتدا چند مرد را به‌عنوان مظنون بازداشت کردند اما مشخص شد هیچ‌یک از آنان در این قتل نقشی ندارند. بعد از آزادی مظنونان مرد جوانی به نام سعید تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. تفحص‌های صورت‌گرفته نشان می‌داد سعید روز حادثه در نزدیکی ساختمان متروکه مشاهده شده است.

همچنین وی از زمان وقوع جنایت متواری شده بود. تلاش‌ها برای دستگیری این مظنون بعد از چند روز به نتیجه رسید و وی بازداشت شد. سعید که ابتدا قصد داشت خودش را بی‌گناه معرفی کند وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: «روز حادثه وقتی دختربچه را دیدم که در خیابان تنها بود وسوسه شدم او را مورد آزار قرار بدهم به‌همین‌دلیل او را به خانه متروکه بردم و دستم را جلوی دهانش گرفتم تا داد و فریاد نکند. بعد از تعرض به دختربچه از ترس اینکه او مرا به پلیس معرفی کند، تصمیم گرفتم وی را بکشم به همین دلیل با چاقو به جانش افتادم و بعد از قتل جسد را در گونی گذاشتم و در گودالی انداختم.» متهم در حالی‌که ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: «در آن لحظات اصلا حال خوبی نداشتم، در شرایط عادی نبودم و نمی‌دانم چرا چنین عملی را مرتکب شدم.»

بنا بر این گزارش متهم بعد از اعتراف به جرم خود به بازپرس جنایی معرفی و برای وی قرار بازداشت صادر شد. در حال حاضر تحقیق از این جوان برای روشن شدن سایر ابعاد پرونده همچنان ادامه دارد.
مرجع : روزنامه شرق

بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۰۷
فقط اعدام . اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام (166539)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۱۸
کار وحشتناکی بود.
متأسفانه ریشه یابی هم نمیشه تا کاری بکنیم این قبیل جنایت ها کمنر بشه. جنایاتی که با انگیزه ارضا مسائل جنسی انجام میشه واقعا جای تاسف داره. (166551)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۳۸
همیشه بوده و هست و خواهد بود چه ایران چه امریکا
کم کردنش کار خیلی سختیه ولی نمیگم شدنی نیست (166712)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۳۰
عقده جنسی توی کشور بیداد میکنه (166575)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۳۳
این جوان نه این حیوان ! (166578)
محمود هستم یک دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۳۴
حالا ک حالت خوبه میری بالا چوبه دار تا حالت دوباره بد بشه اشغال!انسانیت رو زیر سوال میبرن بعضیا اخه دختر 10 ساله چطور دلت اومد حیوون مگه تو سینه ات دل نداشتی بی شرف!به نظرم باید اعدام همچین حیوونایی رو هر 20 تا شبکه پخش مستقیم بزارن تا مردم لذت ببرن از هلاکت این انسان نما های پست و بی ابرو! (166581)
ناظری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۹:۵۱
چرا فکر میکنید اعدام حلال مشکلات است .از زمان تشدید مبارزه با مواد مخدر آمار بگیرید چند هزار نفر اعدام شده است .
لابد حالا قحطی قاچاقچی است ؟!!!

فردی که مرتکب جنایت میشود باید در زندان بماند و از مواهب اجتماعی محروم شود نه اینکه اعدام و راحتش کنیم و با نمایش اعدامش ،جامعه را به سوی تشدید خشونت بکشیم .

با اعدام مجرمین ،از خود و دیگران سلب مسئولیت میکنیم چرا که قادر به درمان مشکلات جامعه نیستیم ولی حذف را کاملا آموخته ایم .
اعدام تحت هیچ شرایطی جامعه را اصلاح نمیکند . (167131)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۵۹
هرچه زودتر این ننگ جامعه را اعدام کنید. (166646)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۵۹
چقدر راحت... (166647)
niko
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۱۱
یا خدا...چه خبره تو این مملکت. (166670)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۰۰
به نظر من برای تاثیر گذاری بیشتر تمام مجرمانی که جرمشون تعرض هستش رو در یک زمان مشخص و در میدان های شهر اعدام کنند و بصورت پخش مستقیم از تلویزیون نشان بدهند و به والدین آموزشهای لازم رو در این مورد بدهند. (166735)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۵۴
به این فرد نباید گفت آدم باید بگیم حیوون پسفطرت....
واسه ما اظهار پشیمونی میکنه. با پشیمونی تو اون دختر بی گناه زنده میشه.
واااااای خدا بیچاره خانوادش.... (166808)
استاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۸:۰۵
من از این حرسم میگیره که چرا کشتش!! (167067)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۵۴
منم خیلی ار این رفتارش حرص خوردم.بی شرف!

به جای پشیمونی از کار کثیفش 17 ضربه چاقو هم زده ... اون فقط 8 سالش بوده نامرررررررررررررررررد (167215)
داش علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۹:۵۴
ياابالفضل!!
آخه هرروز بايد از اين خبرا بشنويم؟؟؟!!!!!
صداوسيما كجاست؟؟؟؟؟؟
كيهان كجاست؟؟؟؟؟؟؟
خدايا به كي بگيم؟؟؟؟؟
ديگه ناموس ما تو اين مملكت امنيت نداره!!!!!!
خدايا ناموس من و ناموس همه ي هموطنامو به خودتو حضرت زينب ميسپارم!!! (167133)