به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۲۰۸۶۳
سري A ؛ یوونتوس 3 .... ناپولی0

ليگ برتر؛ منچستريونايتد، آرسنال صدرنشين را شكست داد

گروه ورزشی: ديدار تيم‌هاي فوتبال منچستر يونايتد و آرسنال با پيروزي شياطين سرخ به پايان رسيد.
ليگ برتر؛ منچستريونايتد، آرسنال صدرنشين را شكست داد
از هفته يازدهم ليگ برتر انگليس، دو ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال منچستر يونايتد در ورزشگاه خانگي خود ميزبان آرسنال بود که اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود شياطين سرخ به پايان رسيد.  روبين فن‌پرسي بازيکن سابق توپچي‌ها در دقيقه 27 روي پاس وين روني موفق شد شياطين سرخ را يک بر صفر پيش اندازد. منچستريونايتد با اين برد 20 امتيازي شد و آرسنال پس از 9 هفته دوباره شکست خورد اما با 25 امتياز در صدر جدول باقي ماند. در ديدارهاي ديگر تيم فوتبال سوانسي مقابل ميهمان خود استوک سيتي تن به تساوي 3 بر 3 داد.
منچسترسیتی هم برای چهارمین دیدار پیاپی در ورزشگاه لایت، مقابل ساندرلند 1-0 شکست خورد تا گربه های سیاه به دومین پیروزی پیاپی این فصل شان برسند.


سري آ
یوونتوس سه – ناپولی صفر: یک امتیاز تا صدر جدول!

 یوونتوس توانست با پیروزی عالی مقابل ناپولی به فاصله یک‌امتیازی رم صدرنشین برسد.
گل فرناندو یورنته در دقیقه 2 یوونتوس را در مسیر ششمین پیروزی خانگی پیاپی خود قرار داد و در نهایت یووه با گل‌های آندره‌آ پیرلو و پال پوگبا توانست برد را قطعی کند. البته اخراج آنجلو اوگبونا در دقایق پایانی برد را کمی برای یووه تلخ کرد. اما در هر حال یووه توانست به رده دوم برسد. این بازی به روند پنج مسابقه پیاپی پیروزی ناپولی پایان داد. یورنته در همان دقایق ابتدایی گل زد. شوت پوگبا را په‌په رینا دفع کرد و روی کرنر حاصل، شوت آرتورو ویدال با تاثیر کارلوس تبس به یورنته رسید و این مهاجم هم دروازه حریف را در دقیقه 2 گشود.

ناپولی دست به حمله زد و تلاش کرد بازی را مساوی کند. آنها در ابتدای نیمه دوم هم بسیار خوب بازی کردند و لورنتزو اینسینیه تلاش بسیاری داشت. اما یوونتوس بود که در دقیقه 74 به گل رسید. ضربه ایستگاهی پیرلو با دقتی فوق‌العاده به گوشه بالای دروازه رینا رفت و نتیجه دو بر صفر شد.

سپس پوگبا با شوتی بسیار زیبا از راه دور در دقیقه 80 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 83، اوگبونا روی دریس مرتنس خطا کرد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. اما ناپولی دیگر نمی‌توانست بهره‌ای از ده‌نفره شدن یوونتوس ببرد. یووه بازی را برد و با 31 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. ناپولی هم 28امتیازی است. در دیگر دیدار هم فیورنتینا دو بر یک سمپدوریا را برد. روسی (11، پنالتی و 17) برای فیورنتینا و گابیادینی (74) برای سمپدوریا گل‌زنی کردند.