کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حادثه‌اي تكان‌دهنده در دهستان «فیشور» فارس

«اعدام‌بازی» جان کودک هفت‌ساله را گرفت

21 آبان 1392 ساعت 2:58

گروه حوادث: در حادثه‌اي تكان‌دهنده و اسفناك یک کودک هفت ساله در دهستان «فیشور» استان فارس در پی بازسازی کودکانه صحنه اعدام در حیاط خانه‌اشان٬ معصومانه چشم از جهان فرو بست!


سايت‌هاي محلي خنج و فيشور در استان فارس گزارش دادند: در پی بازیگوشی و کنجکاوی کودکانه، کودکی معصوم و ۷ ساله بنام محمد (مروان) .... فرزند عبدالله ... در حادثه ای اتفاقی و تلخ به کام مرگ کشیده شد. این گزارش می‌افزاید: ظاهرا و در پی اعدام‌ اخیر دو محكوم به اعدام اهل دهستان فیشور در زندان عادل‌آباد شیراز، كه بحث اهالي اين منطقه بود، حس کنجکاوی این طفل معصوم در این مورد و بازی‌های کودکانه او را بر آن داشت تا آن را به صورت بازی کودکانه برای خود انجام دهد ولی متاسفانه باعث از دست دادن جانش شد.


اخيرا اعدام در ملاعام در شهرهاي كشور افزايش يافته است

این کودک معصوم با استفاده از طنابی که در گوشه حیاط خانه‌شان برای خشکاندن رخت، آویزان بود با قرار دادن ماشین اسباب بازی در زیر پایش از طناب آویزان شد و در پی حرکت کردن ماشین اسباب بازی در زیر پایش، باعث خفگی و از دست دادن جانش شد. گفتني اينكه، مهر ماه گذشته نیز یک کودک هشت ساله در روستایی کوچک در استان کرمانشاه در پی بازسازی صحنه اعدام جان خود را از دست داده بود.


کد مطلب: 21005

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/21005/اعدام-بازی-جان-کودک-هفت-ساله-گرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir