به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۱۰۵۰

حریق منزل مسکونی در جنوب پایتخت

گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی در جنوب پایتخت خبر داد.
حریق منزل مسکونی در جنوب پایتخت
سید جلال ملکی  در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 13:7 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد. وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی پس از اطلاع از این حادثه ‌آتش‌نشانان ایستگاه 1 را به آدرس اعلامی واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان قزوین اعزام کرد، افزود: محل حادثه طبقه آخر یک ساختمان پنج طبقه پنج واحدی به مساحت حدود 100 متر مربع بود که آتش‌سوزی در اتاق‌خواب این واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های ‌آتش در حال سرایت به اماکن دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با قطع برق و گاز منزل مسکونی و ایمن‌سازی عملیات خود برای اطفای حریق و نجات افراد محبوس در محل را آغاز کردند افزود: یک پدر و دختر 52 و 32 در این ساختمان محبوس شده بودند که آتش‌نشانان آنها را خارج کرده و در حالی که دچار دودزدگی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند. به گفته ملکی یکی از این افراد به علت دودزدگی توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات اطفای حریق در این ساختمان افزود: آتش‌نشانان پس از مدتی شعله‌های ‌آتش در این واحد مسکونی را مهار و به طور کامل اطفا کردند. وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است افزود: عوامل آتش‌نشانی در ساعت 13:40 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.
مرجع : ايسنا