به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۱۵۱۳

پست جدید دختر جان.اف.کندی/تصوير

گروه بين​الملل: دختر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا به عنوان سفیر جدید کشورش در «ژاپن» سوگند یاد کرد و با سفر به توکیو کار خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، «کارولین کندی» دختر «جان اف کندی» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا که ترور شد، روز جمعه وارد «ژاپن» شد و رسماً به عنوان سفیر جدید واشنگتن در توکیو آغاز به کار کرد.کندی دو روز پیش بعنوان سفیر آمریکا در ژاپن سوگند یاد کرد و امروز با استقبال گرم در فرودگاه «ناریتا» توکیو روبرو شد. این وکیل 55 ساله حدود یک هفته قبل از پنجاهمین سالگرد ترور پدرش سمت سفیری آمریکا در ژاپن را برعهده گرفت.



وی اولین سفیر زن آمریکا در ژاپن است که بعنوان یکی از حامیان برجسته «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در دور اول رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2008 آمریکا بود و در کمپین انتخاباتی او حضور داشت. سفیر جدید آمریکا در واشنگتن در بیانیه خود گفت: من برای رئیس‌جمهور اوباما احترام می‌آورم. باعث افتخار من است که به نمایندگی وی به عنوان سفیر آمریکا منصوب شدم. من مفتخرم که میراث خدمات عمومی پدرم را به همراه دارم. کارولین کندی برای مدت کوتاهی برای آموزش و پرورش در نیویورک فعالیت کرده است اما بدلیل مشارکت در رقابت‌های کرسی سنا نیویورک در سال 2009 از فعالیت در این حوزه خارج شد.
مرجع : فارس

توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۹:۳۲
بهش میاد وزیرخارجه اینده امریکا (170284)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۱:۳۴
رییس جمهور آینده!! (170379)
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۱:۴۳
آمریکائیها هرموقع یک کندی قد علم میکرداونو می کشتند با توجه به پست گرفتن این خانم باید قبول کنیم آمریکائیها خیلی عوض شدند (170387)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۲:۵۳
بهتره بره یه نگاه به ماجراهای پشت پرده ترور پدرش بندازه
واقعا این سیاست و پول و قدرت چه میکنن

فرزندی که مطئنه پدرش توسط شبکه صهیونیستی ماسونی و ایلومناتی ها کشته شده حاضره با قاتلین پدرش کار کنه

روزی رو میبینم که مردم آمریکا تاوان ناامنی هایی که در کل دنیا راه انداختن رو پس میدن (170441)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۰:۱۹
همچین مالی هم نیست!!! (170508)