به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۲۱۵۳۳
او راز دلش را با سسک درمیان گذاشت

شکیرا: اول، جرارد پیکه پیش قدم شد!

گروه ورزشی: میلان واقعا فوتبالی است. وقتی 10 ماهه بود او را برای تماشای بازیهای بارسا به نوکمپ می بردیم.او حتی با جام قهرمانی هم عکس گرفت؛ هر آهنگی که بگذاری، میلان با آن آهنگ می رقصد.
شکیرا: اول، جرارد پیکه پیش قدم شد!
شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و تیم ملی کلمبیا حالا یکی از سفیران شرکت اورال بی است؛ کمپانی ای که تمرکزش برروی تولید محصولات بهداشتی دهان و دندان است. او در گفتگوی جذابی که در روزنامه ال موندو دپورتیوو بازتاب یافته از مسائل مختلفی، از آشنایی اش با جرارد پیکه گرفته تا دوستی خانوادگی شان با خانواده سسک فابرگاس و پسرش میلان صحبت کرده است. شکیرا درمورد میلان گفت:« میلان از تماشای بازیهای پدرش، جرارد پیکه خیلی لذت می برد. او واقعا فوتبالی است. میلان وقتی 10 ماهه بود او را برای تماشای بازیهای بارسلونا به ورزشگاه نوکمپ می بردیم.او حتی با جام قهرمانی هم عکس گرفت و بازیها را از طریق تلویزیون تماشا می کند.»

در عین حال شکیرا اعلام کرد که پسرش از نظر شم موسیقایی هم به او رفته و شیفته موسیقی است:« هر آهنگی که بگذاری، میلان با آن آهنگ می رقصد و با این سن و سال کمش کمرش را می لرزاند. »او درمورد آلبوم جدیدش گفت:« در اوایل سال 2014 فروش آلبومم شروع می شود و بیشتر موسیقی راک اند رول خواهد بود.» شکیرا درمورد تولد فرزندش گفت:« به دنیا آوردن بچه راحت تر از ساختن یک آلبوم است.» و درمورد نحوه آشنایی اش با پیکه گفت:« وقتی پیکه مرا شناخت، در سال 2010 و در زمان ضبط ویدئوی واکا واکا برای جام جهانی بود.او در آن زمان به سسک گفته بود:" من با این ازدواج می کنم. او زن زندگی من است" وقتی جرارد برای اولین بار مرا دید، متوجه این موضوع شده بود. من هم می دانستم که او مرد بی نظیری برای من خواهد بود. ولی خب مشخص است که جرارد این را به دوستش گفت و نه به من.»

البته این خواننده کلمبیایی اعلام کرد که با وجودی که از پیکه خوشش آمده بود ولی ترجیح داد تا منتظر بماند تا پیکه اولین قدم را بردارد:« من دراین مورد، خیلی سنتی هستم و منتظر ماندم تا اول پیکه برای آشنایی دست به کار شود و بعد من گام دوم را برداشتم.الان که در بارسلونا هستم، لحظات دلنشینی از زندگی را تجربه می کنم. من تمام آنچه به دنبالش بودم را یافته ام: دوست داشتن، دوست داشته شدن و تشکیل یک خانواده که اولویت های من هستند. آنچه برلب من لبخند می آورد، دیدن لبخند پسرم و همسرم است و البته وقتی بارسا می برد هم واقعا خوشحال می شود. در مجموع اخبار خوب مرا شاد می کند.»
مرجع : گل

سارا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۲۷
هردوشون محبوبیت زیادی دارند.دوستاشتنی هم هستند (170458)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۳۹
زندگی کردن یعنی اینک آدم احساس خوشبختی کنه و با شادی دیگران شاد بشه، ولی قبل از اینها یک پیش نیاز دیگه وجود داره و اون اینکه شرایط یک زندگی ساده وجود داشته باشه تا اول به آرامش برسی بعد بقیه چیزا..... (170467)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۴۷
چزا من تا الان فکر میکردم پی کی تو تیم ملی اسپانیاست؟؟؟؟ (170475)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۵۲
شما از فوتبال اطلاع ندارین؟
جراد پیکه اهل کلمبیاس؟نه جرارد پیکه بازیکن تیم ملی کلمبیاس؟
حالا این ایراد نداره فردا نیاین بگین ماست سیاهه
ای بابا (170478)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۲۳:۵۳
.....و تیم ملی اسپانیا (170480)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۰:۰۹
جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا عضویت دارد، نه کلمبیا ! (170493)
h3rezaei@yahoo.com
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۰:۲۶
پیکه مدافع تیم ملی کلمبیا؟اسپانیا عزیزم اسپانیا. (170512)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۰:۴۲
بهار جان جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیاست نه کلمبیا! (170525)
HOSSEIN3H
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۳۴
نمیدونم چی بگم اما نمیخواستم اینجا نظر نداشته باشم!! (170550)
ناز نکن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۴:۰۱
انگار نازکشیدن مال همه زنهاست و غربی و شرقی نداره :)))) (170573)