به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۲۱۸۰۳

دنیای حیوانات از دریچه‌ دوربین/تصاوير

گروه عکس: در این مطلب توری کوتاه در دنیای حیوانات و لحظات زیبایی که ثبت شده‌اند، خواهیم داشت.
"تونی فلشمن"، عکاس حرفه‌ای، لحظه شیرجه یک مرغ ماهیخوار (کینگ فیشر) برای تهیه ناهار خود را ثبت کرده است. به گفته فلشمن، مدت انتظار برای تهیه تصویر از مرغ‌های ماهیخوار می تواند بین 10 دقیقه تا چهار ساعت متغیر باشد.


پلنگ برفی خواب آلود در باغ وحش مادرید خمیازه‌ای عمیق می کشد.
 

"لوسی چین"، عکاس برزیلی، هنگامی که همراه خانواده خود برای گذراندن تعطیلات در گاریبالدی، اورگان به سر می برد، این تصویر را گرفته است. به نظر می رسد این صدف زبان خود را بیرون آورده و قصد مسخره کردن وی را دارد!


شترهای دو کوهانه مسیر خود در بیابان "شیانگ شوان" (Xiangshawan) در چین را طی می کنند.


یک قورباغه درختی در جمبر (Jember)، اندونزی برای در امان ماندن از باران زیر یک برگ پناه گرفته است. این قورباغه برگ را به مدت 30 دقیقه نگه داشته تا بارش باران به پایان برسد.


یک سگ ماده در کنار توله خود به یک توله ببر 10 روزه در باغ وحش هفی (Hefei) در استان آن هوی چین شیر می دهد. مادر این توله ببر که نخستین بارداری خود را تجربه کرده از شیر کافی برای تغذیه فرزند خود برخوردار نیست.


"اسنوتی" 65 ساله پیرترین گاو دریایی جهان است که در اسارت زندگی می کند. این گاو دریایی در سال 1948 در میامی به دنیا آمده و راز طول عمر آن به رژیم غذایی کاهو روزانه آن باز می گردد.


با توجه به افزایش دما در اروپا، ببر سفید باغ وحش Ouwenhand در هلند نیز خود را با شنا و آب تنی خنک می کند.


بچه کرگدن سیاه به همراه مادر خود در باغ وحش کرفلد در آلمان استراحت می کند. کرگدن سیاه یکی از گونه‌های به شدت در معرض خطر انقراض است. این بچه کرگدن یک ماه زودتر از پیش بینی‌ها به دنیا آمده است.


لاک پشت‌های پشت چرمی تازه متولد شده مسیر خود در خطوط ساحلی شرق آفریقای جنوبی به سوی دریا را دنبال می کنند.


یک جفت طوطی هندی تازه متولد شده به دام شکارچیان محلی افتاده و در "ناگالند" یکی از ایالت‌های شمال شرقی هند به فروش گذاشته شده‌اند. در این منطقه شکار گونه‌های مختلف حیوانات برای مصرف و یا فروش رایج است. به رغم ممنوعیت تجارت تمامی گونه‌های پرنده از سال 1990 تاکنون در هند، سالانه هزاران طوطی شکار شده و خرید و فروش می شوند.


"نانوک"، توله خرس قطبی هشت ماهه، از یک استوانه پلاستیکی برای حفاظت سر خود از نور خورشید در باغ وحش برنو در جمهوری چک استفاده می کند.

مرجع : زيست​نيوز

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۵
زیباست ممنون (172301)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۰۱:۴۴
غورباقه خيلي باحاله (172383)
تورانما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۲:۳۸
گاهی اوقات میتوان محبت را از حیوانات اموخت تصویر سگ ماده که درحال شیردادن به توله حیوان دیگریست بسیار قابل تامل است (172566)
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۶
قورباغه فربونت برم (172987)
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۹
عالی بود .
دنیای زیبایی بود . (173008)