به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۱۸۹۲

کارخانه: باید به والیبال ایران آفرین گفت

گروه ورزشي: سرمربی سابق تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه ملی‌پوشان مقابل برزیل بازی قابل قبولی را ارائه دادند، گفت: حتی می‌توانستیم پرافتخارترین تیم والیبال جهان را شکست دهیم. باید به بازیکنان ایران آفرین گفت که خیلی در این مسابقه خوب مبارزه کردند.
کارخانه: باید به والیبال ایران آفرین گفت
مصطفی کارخانه  اظهار کرد: فراموش نکنید که بازیکنان ما در برابر پرافتخارترین تیم جهان به میدان رفتند و انصافاً هم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. به نظرم در شروع مسابقه قدری تحت تاثیر نام حریف بودیم اما در ادامه رفته رفته خودمان را پیدا کردیم. شوخی نیست. مقابل برزیلی بازی کردیم که سال‌ها در والیبال جهان آقایی کرده است. بازیکنان ما در ست‌های اول و دوم مقداری استرس داشتند که البته طبیعی بود اما در ست سوم و چهارم به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. وی افزود: به نظرم بازی دوم ایران مقابل ایتالیا آسان‌تر است. ما با ایتالیا سابقه بازی‌های بیشتری را داشته‌ایم و حتی این تیم را شکست داده‌ایم و می‌توانیم یک بار دیگر هم بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم. در برابر برزیل هم بازیکنان ایران در ست سوم و چهارم واقعا خوب کار کردند. اگر هم نقطه ضعفی دیده شد، طبیعی بود مقابل تیمی چون برزیل نمی‌توان بی‌نقص کار کرد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال درباره تعریف‌های ولاسکو گفت: ولاسکو در شرایط حساس آرمین تشکری و رحمان داوودی را به میدان فرستاد که به نظرم تعویض‌هایش مفید بود. به هرحال او سعی کرد که قدرت‌های ایران مثل مباشری و داوودی هم بازی دهد. ما با 5 دریافت کننده قدرتی در این مسابقات حاضر شدیم و تنها میرزاجانپور بازی نکرد. به نظرم عملکرد تیم ملی مقابل برزیل در مجموع خوب بود. باید به بازیکنان ایران آفرین گفت که خیلی در این مسابقه خوب مبارزه کردند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۱۶
آفرین بر دلاور مردان والیبال ایران . (172655)